در گفتگو با برنا مطرح شد؛

یاسر هاشمی: امروز پشتوانه مردمی یعنی قدرت

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۴:۳۵
کد خبر: ۵۴۶۸۴۸
یاسر هاشمی: امروز پشتوانه مردمی یعنی قدرت
یاسر هاشمی گفت: امیدوارم خرد و عقلانیتی که دولت تدبیر و امید آن را در جامعه ایجاد کرده ادامه پیدا کند.

یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی به خبرگزاری برنا گفت: مردم جامعه اکنون به مانند گذشته نیست که فقط تماشاچی باشند. مردم به دلیل رشد و آگاهی و غنی شدن از منظر اطلاعات، کنش گر شده اند و کنش گری آنان در شبکه های مجازی قابل مشاهده است.

وی افزود: به همین دلیل با سپری کردن آزمون و خطاهای بسیار به نقش خود آگاهی پیدا کرده اند و به قول آیت الله این روند دیگر به عقب بر نمی‌گردد.

هاشمی ادامه داد: وقتی واقعیت های جامعه را اینچنین مشاهده می کنیم بر همه بازیگران سیاسی فرض است که همگام با مردم باشند چرا که وقتی مورد اعتماد و وثوق ملت باشند  به حرف و نظر آنان احترام می گذارند و در کنار آن ها در هر شرایطی باقی می مانند.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که معنی و مفهوم سیاست در فضای کنونی تا حدودی تغییر کرده و می شود این طور بیان کرد که قدرت به داشتن اختیارات رسمی نیست بلکه به دانستن ادبیات و قواعد اجتماعی است. هر کسی این ادبیات را بداند پشتوانه مردمی خواهد داشت و این پشتوانه یعنی قدرت.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم خرد و عقلانیتی که دولت تدبیر و امید آن را در جامعه ایجاد کرده اند، ادامه پیدا کند چرا که مردم ادامه این روند را خواستار هستند. با وجود اینکه همه چیز ایده آل نیست اما متوجه شده اند که ادامه این روند به نتایج خوب منتهی خواهد شد.

نظر شما
نظرات
کارشناس سیاسی
|
-
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
صدرصد درست است.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز