وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

آغاز عملیات احداث ۱۲ کیلومتر از پروژه باند دوم محور جهرم- قیر

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۸:۱۳
کد خبر: ۵۴۷۸۷۵
آغاز عملیات احداث ۱۲ کیلومتر از پروژه باند دوم محور جهرم- قیر
عملیات احداث بخشی از پروژه باند دوم محور جهرم- قیر به طول ۱۲ کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ملی و استانی آغاز شد. همچنین آخوندی در سفر خود به فارس از روند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی برادران خواجه جهرمی در شهرستان جهرم بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، طول کل این محور ۷۰ کیلومتر است و در حال حاضر به عنوان جاده فرعی درجه دو و آسفالته مورد استفاده است و شرق استان فارس را به نواحی غربی متصل می کند.

همچنین بر اساس اطلاعات گزارش شده بهسازی باند قدیم این محور جهت اتصال به مسیر بزرگراهی از ضروریات تکمیل این پروژه به شمار می‌رود که قرار است قبل از احداث باند دوم مسیر آغاز شود. 

گفتنی است عملیات بهسازی محور قیر- فیروزآباد نیز هم اکنون در حال انجام است که در صورت تکمیل، مسیر ایمنی را از شرق به غرب استان برای شهروندان فراهم می‌کند. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی برادران خواجه جهرمی در شهرستان جهرم نیز بازدید کرد و در جریان جزئیات این پروژه قرار گرفت.

به گفته پیمانکار این طرح بیمارستانی علی‌رغم اینکه طبق قرار داد، باید ظرف ۳ سال تکمیل می‌شد همچنان پس از ۱۰ سال ساخت آن ادامه دارد که خوشبختانه در دولت یازدهم این پروژه از شرایط تامین مالی خوبی بهره‌مند شد که سرعت ساخت پروژه را بالا برد به طور مثال سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان از سوی وزارت راه و شهرسازی و ۵ میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و درمان به این پروژه تزریق شد.

 

نظر شما