پورعلی مطلق:

ایرانیان در ۱۰۲ کشور در انتخابات شرکت می‌کنند

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۶:۳۲
کد خبر: ۵۴۹۱۴۰
ایرانیان در ۱۰۲ کشور در انتخابات شرکت می‌کنند
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت : انتخابات ریاست جمهوری در 269 شعبه اخذ رای در 102 کشور و 131 نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی پورعلی مطلق گفت: همه ملزومات مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها ارسال شده است و در امور اجرایی انتخابات از تقویم زمان بندی جلوتر هستیم. امور حفاظتی - امنیتی و انتقال ملزومات انتخابات به مکان های تحت حفاظت، انجام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

پورعلی مطلق با اشاره به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه از سه استان اصفهان، آذربایجان شرقی و هرمزگان تاکید کرد: از 287 داوطلب ثبت نام کننده در این انتخابات 90 داوطلب تایید صلاحیت شده‌اند.

وی زمان بررسی اعتراض تایید صلاحیت نشدگان این انتخابات را 20 روزه اعلام و خاطر نشان کرد: شورای نگهبان تا هشتم اردیبهشت مهلت دارد که نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان در هیات های اجرایی و نظارتی را بررسی و نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: داوطلبانی که به این نتایج معترض باشند سه روز مهلت دارند علل رد صلاحیتشان را از شورای نگهبان بپرسند و این شورا نیز طبعا اعلام خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز