اشرفی اصفهانی:

افزایش میزان تولید نفت بزرگترین دستاورد دولت «تدبیر و امید» است/ انگیزه برای حضور جوانان در انتخابات ایجاد شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۴۹۲۷۰
افزایش میزان تولید نفت بزرگترین دستاورد دولت «تدبیر و امید» است/ انگیزه برای حضور جوانان در انتخابات ایجاد شود
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت یازدهم وارث خرابی های دولت نهم و دهم بود و تلاش کرد حداقل تولید نفتی که 800 بشکه بود را به 2 میلیون بشکه برساند که این خود گام بزرگی محسوب می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، رقابت های نامزدهای انتخاباتی دوره دوازدهم ریاست جمهوری آغاز شده است و هریک از جناح ها همه تلاش خود را می کنند تا کاندیدای مورد نظر خود را روی کار بیاورند. در همین زمینه و دستاوردهای دولت یازدهم با حجت السلام و المسلمین «محمد اشرفی اصفهانی» چهره اصلاح طلب و نمایندهٔ دورهٔ دوم و سوم مجلس شورای اسلامی گفتگوی کوتاهی کرده ایم که در ادامه می خوانید.

اشرفی اصفهانی درباره مهمترین دستاورد دولت یازدهم گفت: مهمترین دستاورد دولت یازدهم مذاکرات میان جمهوری اسلامی ایران با 5+1 بود که وضعیت کشورمان را به گونه ای برای جهانیان مشخص کرد. تا قبل از دولت یازدهم با فشارهایی که امریکا و اروپا به ایران وارد می کردند، مشخص نبود وضعیت کشور به کجا ختم خواهد شد. اما در دولت یازدهم فضای متشنج با منطق گویا و رسا با همه کشورهای دنیا در میان گذاشته شد و سران این کشورها دریافتند که ایران سلاح کشتار جمعی ندارد و به دنبال بمب اتم و سلاح هسته ای نیست.

او گفت: امسال با توجه به اهمیت وضعیت اقتصادی جامعه مقام معظم رهبری نیز احساس نگرانی کردند و در پیام نوروزی خود بر این مهم تاکید داشتند. دولت یازدهم چه در بخش داخلی و چه بخش خارجی حضورش در 4 سال آینده بسیار مهم است. در واقع مهمترین مسئله، مسئله داخلی است که شامل اقتصاد و بیکاری جوانان بوده که باید به این مهم رسیدگی بیشتری شود.

اشرفی اصفهانی اضافه کرد: مسئله سیاست خارجی ما حل شده و دنیا ایران را به عنوان کشوری قدرتمند و اهل منطق قبول کرده است. عملکرد دولت «تدبیر و امید» و مخصوصا دکتر ظریف و همراهانشان در این 4 سال بسیار مثبت بوده است. کسانی هم هستند که به دولت فعلی حمله می کنند و دنبال بهانه گرفتن هستند. همه می دانند موضوع مهم برای جمهوری اسلامی ایران این است که دنیا دیگر از ایران نمی هراسد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فراهم کردن زمینه حضورحداکثری مردم در انتخابات کار سختی است. باید کاملا نبض جامعه را در دست داشت و از نظر روانشناسی کارهای کارشناسی صورت گیرد که مردم برای رای دادن دلگرم شوند و جوانان انگیزه پیدا کنند که به پای صندوق های رای بیایند. مردم فقط مسائل و مشکلات روزمره شان را می بینند و بیکاری و اقتصاد خانواده خود و فرزندانشان را مهم می دانند. اگر قولی داده می شود به آن جامه عمل پوشاند.

او در پایان گفت: دولت یازدهم وارث خرابی های دولت نهم و دهم بود و تلاش کرد حداقل تولید نفتی که 800 بشکه بود را به 2 میلیون بشکه برساند که این خود گام بزرگی محسوب می شود. برای اینکه مردم انگیزه پیدا کنند باید دولت «تدبیر و امید» به قول هایی که در وعده های انتخاباتی خود می دهد، صد در صد عمل کند تا مردم حضور پرشوری در زمان رای گیری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز