عضو فراکسیون امید:

آنها که وعده افزایش یارانه می دهند چیزی ار اقتصاد نمی‌دانند

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۵:۳۶
کد خبر: ۵۵۰۲۱۷
آنها که وعده افزایش یارانه می دهند چیزی ار اقتصاد نمی‌دانند
نماینده مردم ایلام با انتقاد از وعده‌های افزایش یارانه‌ها توسط برخی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: کسانی که وعده افزایش یارانه‌ها به مستمندان را می‌دهند، برنامه‌ای در زمینه اقتصادی ندارند. انها به جای آنکه دنبال تولید ثروت باشند، می خواهند یارانه بیشتری بین مردم توزیع کنند.

جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس دهم درباره وعده‌های افزایش میزان یارانه‌ها به خبرگزاری برنا گفت: مشخص است این افراد که اینگونه می‌خواهند به مستندان کمک کنند هیچ برنامه اقتصادی برای کشور و ایجاد اشتغال ندارند.

این عضو فراکسیون امید در ادامه تصریح کرد:‌کشور دارای منابع، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی است که باید در تعامل و همکاری با نظام بین‌الملل از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد و از این مسیر برای مردم زندگی مناسب فراهم کرده و تولید ناخالص داخلی و درآمد مردم را افزایش دهیم. ما باید بر تولید ثروت در کشور تمرکز کنیم. نامزدهایی که دنبال توزیع ثروت هستند، چیزی از اقتصاد نمی‌دانند. مشکل کشور ما ضعف در تولید است بخاطر همین درآمد سرانه کشور پایین است بنابراین باید دنبال راه‌حل برای تولید باشیم و مشکلات را ریشه‌ای حل کنیم نه اینکه دنبال افزایش یارانه‌ها باشیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان تاکید کرد: افرادی که وعده افزایش یارانه می دهند راه را اشتباه می‌روند راهی که می تواند لطمات جبران‌ناپذیری به کشور بزند. معایب این شیوه پرداخت یارانه مشخص شده است. ما باید دنبال راهکارهای کلان برای حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم نه اینکه برای رای آوردن در انتخابات به مستمندان وعده افزایش یارانه بدهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز