محسن هاشمی رفسنجانی:

آیت الله هاشمی به صداقت به جای تهمت اعتقاد داشت

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۵۱۵۵۴
آیت الله هاشمی به صداقت به جای تهمت اعتقاد داشت
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی همیشه به رقابت به جای تخریب اعتقاد داشت و امیدواریم همه بر این سیره پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم رو نمایی از دو کتاب رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روز ولادت امام حسین و روز ملی خلیج فارس قرابت خاصی با شخصیت آیت الله هاشمی دارد. چرا که او سال ها عشق و علاقه خاصی به ایران داشت و برای توسعه آن تلاش کرد. همچنین او ٦٠سال از عمرش را صرف مبارزه و جهاد در راه دفاع و حراست از کشور و رسیدگی به امور مردم کرد.

او گفت: کتاب هایی که امروز رونمایی شدند یکی مربوط به خاطرات سال٧٣ ایت الله که در دوران ریاست جمهوری ایشان است و کتاب دوم «روزگاران سخت» روایت روزهای جنگ و فعالیت های ایشان است.

محسن هاشمی همچنین درباره انتخابات پیش رو گفت: آنچه در خصوص انتخابات مدنظر ایت الله هاشمی بود، این است که تخریب جایگزین رقابت نشود. حتی در اخرین دوره ای که ایشان در انتخابات شرکت کردند با وجود تخریب های فراوان، همواره از کلیت نظام سخن می گفتند و مدنظر داشتند که تخریب نظام و به ویژه گذشته انقلاب، باعث از بین بردن سرمایه های اجتماعی و بی اعتمادی مردم به آینده خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: آیت الله هاشمی همیشه به رقابت به جای تخریب اعتقاد داشت و امیدواریم همه بر این سیره پایبند باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز