یوسف پور واجد:

شورای عالی سیاست گذاری توجه ویژه ای به جوانان کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۴:۱۷
کد خبر: ۵۵۲۸۶۷
شورای عالی سیاست گذاری توجه ویژه ای به جوانان کند
عضو شورای مرکزی سازمان و جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه گفت: "انتظار ما این است که در فهرست نهایی ای که توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و با همراهی حزب اعتدال و توسعه تنظیم می شود، چهره های متخصص اعتدالگرا وجود داشته باشند و حتما توجه ویژه ای نیز به جوانان صورت پذیرد".

یوسف پور واجد، عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به همراهی و تعامل نزدیک و سازنده این حزب با شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در جریان انتخابات شوراها اظهار داشت: "رویکرد همکاری با گروه ها و جریانات سیاسی همراه در انتخابات سال 92 و 94 برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال 96 مورد حمایت جدی ماست. انتظار داریم این همکاری به گونه ای باشد که ظرفیت های اعتدالگرایان به ویژه در حوزه جوانان برای حضور موثر در شوراهای اسلامی مخصوصا در شهرهای بزرگ نادیده گرفته نشود".

پورواجد در ادامه گفت: "از اعتدال و توسعه به عنوان حزبی باسابقه و نماینده جریان اعتدالگرای کشور در بسیاری از شهرهای مهم کشور از جمله کلان شهرها و تهران افراد توانمندی نامزد انتخابات شورای شهر شده اند که امیدواریم در فرایند تعریف شده برای تکوین فهرست کاندیداهای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه و شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، حتما به درستی به صلاحیت ها و توانمندی های این افراد توجه شده و فهرست نهایی از وجود چهره های اعتداگرا خالی نباشد".

وی با اشاره به ضرورت جوانگرایی در ساختار مدیریتی، اجرایی و تصمیم گیری کشور، افزود: "در بین کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه نیروهای جوان، متخصص و کارآزموده ای وجود دارند که با شاخص ها و سازوکار تعیین شده در شورای عالی، جمع قابل توجهی از آنان در نقاط مختلف کشور از جمله تهران، حائز رتبه های چشمگیری خواهند شد".

پورواجد با تقدیر از رویکردِ بزرگانِ حزب اعتدال و توسعه در میدان دادن به جوانانِ متخصص این حزب و تاکید بر حمایت از آنان گفت: "حضور جوانان متخصص و توانمند در  میان کاندیداهای نهایی، سبب تقویتِ بیش از پیشِ حمایت جریان اجتماعی مرتبط با اعتدالگرایان از لیست نهایی خواهد شد".

این عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در نظرسنجی هایی که اخیرا توسط مراکز معتبر انجام شده است، بخش قابل توجهی از مردم خود را "اعتدالگرا" می دانند گفت: "وجود جریان اعتدالگرا در کنار دو جریانِ اصلاح طلب و اصولگرا، واقعیتی انکار ناپذیر است".

وی افزود: "انتظار ما این است که در فهرست نهایی ای که توسط شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و با همراهی حزب اعتدال و توسعه تنظیم می شود، چهره های متخصص اعتدالگرا وجود داشته باشند و حتما توجه ویژه ای نیز به جوانان صورت پذیرد".

این فعال سیاسی اعتدالی تاکید کرد که حزب اعتدال و توسعه به همکاری با اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل در دو انتخابات پیش رو کاملا مصمم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز