رحیمی:

برای کسب رای بر موج احساسات مردم سوار نشوید/ کاندیدایی که عقبه قضایی دارد، نباید بدون سند اتهام وارد کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۵:۴۳:۲۵
کد خبر: ۵۵۴۳۸۱
برای کسب رای بر موج احساسات مردم سوار نشوید/ کاندیدایی که عقبه قضایی دارد، نباید بدون سند اتهام وارد کند
نماینده مردم تهران گفت: سوار شدن بر موج احساسات مردم در آستانه انتخابات مخصوصا طبقه ضعیف جامعه، درست نیست.

«علیرضا رحیمی» نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، پیرامون وعده نامزدها در آستانه انتخابات گفت: قول و وعده های مطرح شده در مناظرات باید مبتنی بر یک برنامه واقع‌بینانه باشد. متاسفانه نامزدها بدون در نظر گرفتن شرایط کشور و منابع موجود دست به بیان ادعاهایی می‌زنند که قابل اجرا نیست.

او ادامه داد: سوار شدن بر موج احساسات مردم، مخصوصا طبقه ضعیف جامعه درست نیست. جای تاسف دارد که برخی از کاندیداها با داشتن سابقه حضور در فعالیت های سیاسی کشور هیچ تصوری از  قانون گذاری و فضای اجرایی ندارند و بر اختیارات رییس جمهوری و دولت واقف نیستند. برای نمونه وعده یارانه 205 هزار تومانی و یا 150هزار تومانی که برخلاف برنامه ششم است از توان مجلس خارج و در حوزه اختیارات دولت نیست. جای تعجب است، کاندیداهای ریاست جمهوری یا این مسئله را نمی‌دانند و یا می‌خواهند این موضوع را وسیله ای برای کسب رای قرار دهند. مردم در حال حاضر فریب وعده های بی اساس را نخواهند خورد.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه "اتهام به وزیر آموزش و پرورش پیرامون واردات کالای قاچاق جای تاسف دارد" افزود: کاندیداهایی که به زعم خود از عقبه ارزشی، حوزوی و قضایی  برخوردار هستند، نباید برای به دست آوردن رای به کسی اتهام وارد کنند که هنوز ثابت نشده است. کسی که عقبه قضایی داشته باید بداند که هرحرفی را بدون مستندات بیان نکند.

رحیمی در خاتمه گفت: همانطور که رهبری توصیه کردند باید در انتخابات اخلاق حاکم باشد و با نگاه اخلاق مدار به مناظره و مذاکره پرداخت.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز