خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شیرودی بنفش شدند

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۶:۰۱
کد خبر: ۵۵۶۱۸۷
خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شیرودی بنفش شدند
درحالی که هنوز چند ساعت دیگر تا ورود رئیس جمهورd به محل برگزاری همایش ۱۹ اردیبهشت که توسط معاونت زنان ستاد انتخاباتی حسن روحانی برگزار شده باقیست، جمعیت قابل‌ توجهی در صف ورود به ورزشگاه شیرودی قرار دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سحر، حاشیه های همایش حامیان روحانی به شرح زیر است:

همه خیابان‌های منتهی به ورزشگاه‌ شیرودی سرشار از بنفش‌پوشان شده‌ است.

درحالی که هنوز چند ساعت دیگر تا ورود  رئیس جمهور به محل برگزاری همایش ۱۹ اردیبهشت که توسط معاونت زنان ستاد انتخاباتی  حسن روحانی برگزار شده باقیست، جمعیت قابل‌توجهی در صف ورود به ورزشگاه شیرودی قرار دارند.

 همه کسانی  در محدوده میدان هفت‌تیر ، خیابان مفتح جنوبی و همین‌طور خیابان طالقانی و ایستگاه مترو طالقانی در تردد هستند متوجه جنب و جوشی که در آن مردم به یکدیگر شال و روبان بنفش می‌دهند شده‌اند.

براساس گزارش خبرنگار ما مردم و به ویژ جوانان در حال ورود به ورزشگاه شیرودی هستند. این در حالی است که با توجه به دستورالعمل تیم حفاظت رئیس‌جمهور علاقمندان به شرکت در این همایش بزرگ ابتدا باید بازرسی شوند و سپس وارد محل برگزاری نشست شوند.

شرکت‌کنندگان در این همایش پس از ورود به محوطه ورزشگاه شهید شیرودی به سمت سالن سرپوشیده هدایت می‌شوند. خبرنگاری اعزامی ما از این سالن گزارش می‌دهد که حاضران در سالن یکپارچه در حال شعارهای سیاسی به ویژه شکست حصر و حمایت از افراد سیاسی هستند.

میهمانان ویژه این مراسم تا کنون دو معاون رئیس‌جمهور خانم‌ها «معصومه ابتکار» و «شهیندخت مولاوردی» در جایگاه ویژه قرار گرفته‌اند. علاوه بر این دو، «اشرف بروجردی» معاون ستاد انتخاباتی حسن روحانی و «زهرا نژادبهرام» از مسئولان برگزاری همایش بزرگ ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ورزشگاه شیرودی نیز در این محل حاضرند.

- همایش بزرگ انتخاباتی حسن روحانی که توسط ستاد زنان این کمپین راه‌اندازی و تدارک دیده شده بود برای عموم آزاد بوده و قرار است قبل از ساعت ۱۹ با سخنرانی رئیس جمهور مطالبات زنان را بررسی و مرور کنند.

میزان ازدحام جمعیت چنان بالاست که همه درهای ورودی تا خیابان اصلی لبریز از هواداران روحانی است

- بیش از دویست عکاس و فیلمبردار حاضر در تالار همایش به دلیل حجم بالای تبادل داده با مشکل فرستادن خبر روبرو شده اند.

 

نظر شما