طی بیانیه ای اعلام شد؛

کناره گیری سعید الله بداشتی از حضور در انتخابات شورای شهر

۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۴:۳۴
کد خبر: ۵۵۷۱۶۰
کناره گیری سعید الله بداشتی از حضور در انتخابات شورای شهر
سعید الله بداشتی، فعال سیاسی اصلاح طلب و رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در سال 92 طی بیانیه ای گلایه آمیز در جهت وحدت اصلاح طلبان از حضور در انتخابات شورای شهر تهران انصراف داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن بیانیه سعید الله بداشتی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"و لا تستوی الحسنة و لا السیئه، إدفع بالتی هی أحسن"

"قرآن کریم"

سوره فصلت، آیه ٣٤

فراموش نمی کنم که آقایان محترم زمامداری شورای سیاستگذاری اصلاحات سهمیه سی درصدی جوانان را که چند ماه در بوق و کرنال کرده بودند را زیر پا گذاردند...

فراموش نمی کنم که برخی اراده های شخصی بر اراده های حزبی غلبه دارد و معیار و ملاک های اخلاقی و حزبی را وقعی نمی نهد.

فراموش نمی کنم که در جلسه شورای مشورتی و در حضور برخی از همین حضرات به محضر جناب آقای سید محمد خاتمی معروض داشتم که برخی رفتارهای دوستان، جوانان إصلاح طلب را از فعالیت حزبی دور و بیگانه می کند..

فراموش نمی کنم که برخی همین بزرگان شورای سیاستگذاری، علیرغم تذکرات مشفقانه برخی دبیران کل احزاب که سابقه روشن ایشان در انقلاب و خط امام مبرهن است، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را به خاطر برخی نقص ها از حیّز انتفاع خارج نمودند و شورای سیاستگذاری را بِنَا نهادند و اما بار کج تر حرکت کرد و به منزل نرسید... همه را به خدای تعالی واگذار می کنم و اعلام می کنم نسل سوم و چهارم انقلاب، أسیر این حاشیه سازی ها نشده و فعلاً برای توفیق جریان اعتدال و اصلاحات تمام تلاش خود را با همه این خاطراتِ فراموش ناشدنی مصروف انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و پیروزی "جناب آقای دکتر حسن روحانی" می کند.

 برخی از همین آقایان شورای سیاستگذاری به عملکرد دولت تدبیر و امید در عدم توجه به نسل جوان می گویند و در حضور ما هم همدردی می کنند اما "نسلِ جوان کشیِ" خود را به نسیان می برند.

جالب تر آنکه آقایان در گفت و گوهای پیشین خود به لزوم زیر چهل ساله بودن سهمیه سی درصدی جوانان إذعان داشتند اما هم اکنون زیر پنجاه ساله های بزرگوار لیست را جزء سهمیه جوانان می شمارند...

در هر حال این کمترین برای اینکه بازهم گامی در جهت وحدت بردارم، از حضور در رقابت های انتخاباتی شورای شهر اعلام انصراف و کناره گیری می کنم.  

با کوله باری از تجربه و درس هایی از رفتارهای برخی بزرگان و ان شاءالله انتقال این تجربیات به نسل جدید، با توکل بر خدای تعالی امید به إصلاح رفتارهای شخصی و اجتماعی خود و دیگران و بازگشت به آرمان ها و زیست و اخلاق اسلامی و إصلاح طلبی را از دست نمی دهم و توفیق اش را آرزومندم...

باشد که جوانان به جایگاه اصلی خود بازگردند...

والسلام علیکم و رحمت الله

سعید الله بداشتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز