در اراک؛

نعمت زاده از کارخانه یاسان بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۵۷۴۰۵
نعمت زاده از کارخانه یاسان بازدید کرد
وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه بزرگ تولید سازه های فلزی و برج های انتقال نیرو و واحد نمونه صادراتی در اراک بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، محمد رضا نعمت زاده که برای برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی عازم استان مرکزی شده است پیش از حضور در این جلسه از کارخانه یاسان بازدید کرد.

وی در این بازدید روند تولید سازه های فلزی و برج های انتقال نیرو و مخابراتی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و از بخش های مختلف خط تولید،واحد طراحی و توسعه و بخش مهندسی این واحد تولیدی موفق کشور دیدن کرد.

کارخانه یاسان در شهرستان اراک سال گذشته به عنوان واحد نمونه صادراتی معرفی شده و در کنار صدها واحد تولیدی دیگر در استان مرکزی در راستای تولید و اشتغال فعال است.

این واحد تولیدی سالانه ۵۰هزار تن انواع سازه های فلزی مرتبط با صنعت برق و مخابرات را تولید کرده و موفق شده است طراحی دکل های منحصر به فرد تا ارتفاع ۴۷۵ متر را نیز اجرایی کند.

به گفته مدیران این کارخانه سامانه طراحی دکل در این کارخانه بزرگ در خاورمیانه بی نظیر است و با بهره گیری از دانش و تخصص داخلی محصولات با کیفیت و استاندارد را جهت استفاده در بخش های مورد نظر تولید می کند.

بنا براین گزارش کارخانه یاسان سال گذشته ۱۸ هزار تن سازه فلزی به سوریه صادر کرده و امسال نیز علاوه بر تداوم صادرات خود قصد دارد بازار ارمنستان را نیز به عنوان بازار هدف در نظر بگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به قطب صنعتی کشور امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت خواهد کرد.

 

نظر شما