با صدور پیامی؛

قاسمی عملیات تروریستی در بلوچستان پاکستان را محکوم کرد

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۷۴۱۰
قاسمی عملیات تروریستی در بلوچستان پاکستان را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، حمله تروریستی به کاروان مسئولان دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن دهها تن انجامید را محکوم و با دولت، ملت و بازماندگان این جنایت ابرازهمدردی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهرام قاسمی» جمعه شب اظهار داشت: گسترش فزاینده اقدامات تروریستی و بی ثباتی کل منطقه طراحی و دسیسه بدخواهانی است که منافع خود را در ناامنی کشورهای اسلامی تعریف و از گسترش آن سود می برند.

قاسمی تاکید کرد: همان گونه که بارها اعلام داشته ایم، مبارزه با این پدیده شوم با شعارو گفتار و کلام صِرف میسر نخواهد شد و ریشه کن ساختن آن به یک اراده و عزم جدی و اقدام موثر و در چارچوب همکاری همگانی و تلاش آنانی که به جدّ قصد مبارزه با این فجایع بشری را دارند، نیازمند است.

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بطور مکرر در مورد این وضعیت دشوار، خطرناک و رو به فزونی در برخی کشورهای همسایه هشدار داده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری مشترک اعلام داشته و اعتقاد راسخ دارد که نمی توان در یک استاندارد چند گانه و در ائتلاف های کاملا سیاسی با مروجین واقعی ترور و خشونت، به این اقدامات ضد بشری خاتمه داد.

 

نظر شما