دادستان یزد:

تاکنون ۶ پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده است

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۳:۴۲
کد خبر: ۵۵۷۴۴۶
تاکنون ۶ پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده است
دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: تاکنون 6 پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی‌اکبر شمس به ضرورت تامین فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و بیان کرد: شهرداری فضاهایی را برای تبلیغات آماده کرده که با تعداد زیاد نامزدهای شوراهای شهر،  نیاز

به فضای مناسب بیشتر برای تبلیغات احساس می شود.

شمس تعامل مسئولان متولی در نظارت و برگزاری انتخابات در استان یزد را خوب و سازنده توصیف و اظهار کرد: همه برای برگزاری یک انتخابات سالم، با شکوه و دشمن شکن تلاش می‌کنند.

وی تلاش برای پیشگیری از هرگونه تنش و حاشیه را در دوران تبلیغات انتخاباتی مهم و ضروری دانست و گفت: حضور و یا عدم حضور برخی چهره‌های سیاسی از خارج استان، از طریق شورای پیشگیری  از وقوع جرم استان و شورای تأمین تصمیم گیری می شود.

دادستان یزد بر رصد و پایش فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: فضای مجازی در عرصه انتخابات به صورت دقیق رصد خواهد شد و در صورت تخلف تذکر لازم داده خواهد شد و در صورت اصرار بر تخلف، برخورد قانونی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز