دکتر روحانی در همایش "سلام آزادی":

دورانی که فقط یک صدا و سیما بخواهد حرف بزند، گذشته است/ با شبکه‌های اجتماعی مخالف بودند تا نتوانید با فساد مبارزه و املاک نجومی را برملا کنید/ از حضور برادرم آقای جهانگیری تشکر می‌کنم

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۷۸۴۱
دورانی که فقط یک صدا و سیما بخواهد حرف بزند، گذشته است/ با شبکه‌های اجتماعی مخالف بودند تا نتوانید با فساد مبارزه و املاک نجومی را برملا کنید/ از حضور برادرم آقای جهانگیری تشکر می‌کنم
دکتر حسن روحانی گفت: با شبکه های اجتماعی مخالف بودند تا شما نتوانید با فساد مبارزه کنید و نتوانید املاک نجومی را برملا کنید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امسال سال تصمیم گیری است که می خواهیم به 91 برگردیم یا به 1400 برویم. ملت ما این جمعه می خواهند اعلام کنند که آیا مسیر آرامش را ادامه می دهند یا می خواهند مسیر تنش را انتخاب کنند. جوانان عزیز، دانشجویان، ورزشکاران و هنرمندان ما می خواهیم با صراحت بگوییم صاحب این کشور مردم ایران و رای ملت ایران است.

وی ادامه داد: خواست جوانان ما امروز این نیست که به آنها احترام گذاشته شود، بلکه خواست جوانان ما این است که کشور با فکر جوانان اداره شود.

دکتر روحانی اظهار کرد: من در مقدمه کتاب دولت دوازدهم و برنامه دولت دوازدهم نوشته ام که نسل های گذشته ما سالیان دراز طفره رفتند تا تسلیم فکر جوانان نشوند اما جوانان ما امروز مصمم هستند که سبک فکر آنها راه آینده کشور باشد. ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم برای ساختن آینده مان مصمم هستیم نه برای فروختن آینده ایران.

وی بیان کرد: جوانان عزیز، ما با هم راهی را در سال 92 انتخاب کردیم و علیرغم یک اقلیت این راه را تا امروز ادامه دادیم و می خواهیم این راه را 4 سال دیگر ادامه دهیم نه اینکه آنچه تاکنون انجام داده ایم و پیموده ایم به صد در صد مطلوبمان دست یافته ایم، نه آنکه آنچه تاکنون انجام داده ایم به آن رضایت کامل داریم اما می خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کرده ایم و باید این مسیر درست را با حرکتی بسیار پرشتاب تر و با تحولی بالاتری و با تغییری که شایسته ملت ایران است، ادامه دهیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما در سه سال و نیم در برابر فرصت های جهانی کاری کردیم که در مقابل، دشمن نتواند از فرصت به دست آمده سال های گذشته علیه ملت ما استفاده کند. ما کاری کردیم که با ایجاد فرصتی نو برای کشور و جوانان و چهره ایران در برابر جهانیان افراط و خشونت را که برخی ترویج می کردند به چهره امید و اعتدال تبدیل کنیم.

دکتر روحانی در ادامه گفت: من در اینجا می خواهم اعلام کنم راه انتخاب ما روز جمعه، راه اخلاق و احترام به همه مردم است. راهی را که ما می خواهیم انتخاب کنیم احترام به حقوق شهروندی است. ما جدایی ملت را نمی پذیریم. ما شکاف بین ملت بزرگ ایران را نمی پذیریم. ما آمده ایم که به تعمیم عقیده بگوییم هرگز. به وام های کلان بگوییم هرگز. به املاک نجومی بگوییم هرگز. البته به حقوق نجومی هم در مقام عمل گفتیم هرگز و ایستادگی کردیم. ما می خواهیم دوباره بگوییم ویژه خواری هرگز. ترس و دشمنی هرگز.

دکتر روحانی تاکید کرد: بیکاری و فقر هرگز. اعتیاد هرگز. ایجاد فاصله در میان ملت ایران هرگز. فاصله های بومی و مذهبی هرگز. از طرفی هم می خواهیم همه با صدای بلند بگوییم سلام به پیشرفت، سلام به اسلام و رحمت، سلام به سیدمحمد خاتمی. سلام به تولید و اشتغال. سلام به ایران بزرگ. سلام به همه جوانان این سرزمین.

وی اضافه کرد: مردم  و جوانان روز جمعه همه دست یاران و دوستانمان را می گیریم و صبح جمعه وعده ما پای صندوق آرا خواهد بود. من لازم می دانم از حضور برادرم دکتر جهانگیری که حضورش با اصرار اصلاحات بود، تشکر کنم.

وی در پایان تاکید کرد: دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره امید، دوباره اعتدال.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز