مسئول ستاد مردمی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی خبر داد؛

دکتر روحانی فردا به تبریز سفر می‌کند

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۳:۳۱
کد خبر: ۵۵۷۹۲۸
دکتر روحانی فردا به تبریز سفر می‌کند
مسئول هماهنگ کننده شمال غرب کشور از سفر دکتر حسن روحانی به تبریز خبر داد و گفت: روز دوشنبه 25اردیبهشت ماه میزبان دکتر حسن روحانی در تبریز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار برنا در آذربایجان شرقی، «سردار مصطفی مولوی» در جمع خبرنگاران گفت: ساعت حضور دقیق ایشان در تبریز نهایی نشده است و تا ساعات بعد در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعال شدن ستادهای مردم در تمامی شهرستان های استان گفت: خوشبختانه در تمامی شهرستان ها ستادهای مردمی و کمیته های تخصصی هرستاد فعال شده است.

مولوی، ستاد مردمی را در کنار ستادهای اصلی دکتر روحانی خواند و بیان کرد: وسعت و گستردگی کار به حدی است که همه باید کمک کنیم. از این رو ستاد مردمی مکمل ستاد اصلی است و همه برای هدف مشخص و یکسانی فعالیت می کنیم.

وی ضرورت رعایت اخلاق در فعالیت های انتخاباتی را متذکر شد و گفت: با توجه به اینکه من در سال های 88و92نیز مسئولیت انتخاباتی در ستادها داشتم معتقدم اخلاق مقدم بر تمامی مسائل است اما متاسفانه ما حتی در مناظره های نیز شاهد برخی بی اخلاقی ها بودیم.

وی در پاسخ بر برآورد وی از انتخابات گفت:ما باید با تکیه بر داده های علمی حرکت کنیم و نظرسنجی های تخصصی ملاک باید قرار گیرد و نتیجه نهایی را روز 29پای صندوق های رای خواهیم داشت.

رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی در پاسخ به میزان تحقق وعده های وی در چهارسال گذشته گفت: دکتر روحانی سه وعده اصلی در آذربایجان داشت و شما بگویید کدام یک از سه وعده در زمین مانده است. فراموش نکنیم که دریاچه ارومیه چه روندی را در چهارسال گذشته طی کرده و امید به مردم آذربایجان برگشته است.

وی افزود: اینکه بخواهیم یکدیگر را متهم کنیم کار درستی نیست بلکه باید بر اساس شواهد علمی صحبت کنیم و اگر کاری انجام شده، بگویم انجام شده است.

مولوی در پاسخ به پیش بینی وی از احتمال افزایش آرای دکتر روحانی در انتخابات پیش رو اظهار کرد: تاریخ انتخابات ریاست جمهوری نشان داده است در این مدت تنها آرای آقای خاتمی در دور دوم افزایش داشته است و ما امیدواریم این اتفاق تکرار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز