قائم‌مقام وزیر کشور:

به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز ۲۹ اردیبهشت هستیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱:۰۸
کد خبر: ۵۵۸۵۶۰
به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز ۲۹ اردیبهشت هستیم
قائم‌مقام وزیر کشور گفت: انتخابات نشانه‌ای از اقتدار ملی است و به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز 29 اردیبهشت هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدحسین مقیمی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با بیان اینکه انتخابات نشانه‌ای از اقتدار ملی است، عنوان کرد: هرچه مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند، دشمنان بیشتر مأیوس خواهند شد و موجب می‌شود کشور قدم‌های بیشتری برای توسعه بردارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان وزارت کشور وظیفه‌داریم شرایط خلق حماسه در انتخابات را فراهم کنیم و به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز 29 اردیبهشت هستیم.

قائم‌مقام وزیر کشور افزود: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و تجهیزات شعب اخذ رأی و صندوق‌ها نیز تأمین و آماده‌شده است.

مقیمی تصریح کرد: برای شعب اخذ رأی در مناطق روستایی و عشایری نیز امکانات لازم همچون مناطق شهری فراهم‌شده و از مردم می‌خواهیم در روز جمعه 29 اردیبهشت در ساعات اولیه اخذ رأی در شعب حضور یابند.

وی با بیان اینکه مردم بیشترین و مهم‌ترین نقش را در اجرای مناسب و تأمین امنیت انتخابات دارند، اظهار کرد: تمامی تلاش وزارت کشور اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات و رعایت کامل بی‌طرفی است.

قائم‌مقام وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: شرایط برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم‌شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز