تاجیک:

قالیباف قبل از شکست کناره‌گیری کرد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۵۹۲۸۱
قالیباف قبل از شکست کناره‌گیری کرد
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای قالیباف قبل از شکست از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدرضا تاجیک درباره شرایط کشور در روزهای باقیمانده به انتخابات گفت: مهمترین موضوع اراده است. این اراده ما است که اتفاقات را رقم می زند. نباید فراموش کنیم با یک رقیب عقلایی روبرو هستیم و نباید آن ها را کوچک بشماریم.

او ادامه داد: خاستگاه اصولگرایان رای شهرهای کوچک و روستاها است. حالا وقت آن رسیده تا اصلاح طلبان هم در این روزهای باقیمانده توجه ویژه ای به این مناطق کنند. 

تاجیک تاکید کرد: نتیجه انتخابات را نمی توان پیش بینی کرد. باید با تدبیر خودمان رویدادی خاص ایجاد کنیم و از امروز به بعد همه چیز به عهده ستادها و آفرینش ایده هایشان است. 

او در خصوص کناره گیری قالیباف از انتخابات هم گفت: در این باره دو رویکرد و نگاه وجود دارد. اول اینکه او قبل از شکست کناره گیری کرد. نگاه دوم این است که طرف مقابل به هر علتی درست یا غلط بر این فرض است که در دور اول انتخابات پیروز می شود به همین دلیل از تقسیم شدن رأی ممانعت کرد.

او افزود: به نظرسنجی ها هم نباید دل بست. چرا که این آمارها دروغ بوده و این گونه نظرسنجی ها یک سناریو روانی است.

تاجیک خطاب به گروهی که انفعال در انتخابات را یک کنش سیاسی می دانند، گفت: گناه، همواره به گردن کسانی است که در هنگام تغییر تاریخ منفعل هستند. متأسفانه این گروه با انفعالشان انشعاب ایجاد می کنند در صورتی که نمی دانند خود این انفعال نوعی مشارکت فعال علیه رقیب است. فردای انتخابات هر اتفاقی بیفتد، این منفعلان شریک هستند. با این انفعال به گزینه نامطلوب فرصت استفاده از استعدادها داده می شود و سهم عظیم نتیجه انتخابات بر گردن این افراد است.

او در پایان گفت: کار درستی نیست در یک بازی، امید به کارتی که در دست نداریم ببندیم، بلکه باید واقعیت ها را بپذیریم و با هر آنچه که در دست داریم به صحنه بیاییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز