املاک نجومی را به رفتگران ندادند؛

سهم رفتگران شهرداری از ائتلاف قالیباف و رییسی

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰:۲۸
کد خبر: ۵۵۹۵۵۸
سهم رفتگران شهرداری از ائتلاف قالیباف و رییسی
امروز گردهمایی ائتلاف اقایان رییسی و قالیباف در مصلی تهران برگزار شد، ادعا بر این بود که ١٠٠ هزارنفر در مراسم حضور داشتند اما آنچه پس از اجتماع کثیرشان بر مصلی باقی مانده بود حجم زیادی از زباله و پوستر و تراکت هایی بود که هر گوشه به حال خود گذاشته بودند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سهم رفتگران شهرداری املاک نجومی نبود و نیست سهمشان از وعده های رییسی و قالیباف تنها جارو زدن و تمیز کردن خرابکاری طرفدارانشان است. کاندیداهایی که هنوز نمی توانند به طرفدارانشان رفتار شهروندی را آموزش دهند از منشور حقوق شهروندی چه میدانند؟ 

هدر کردن آن حجم از کاغذ ایا بیت المال نیست؟ به رفتگران زحمتکشی فکر کنیم که تا صبح جارو می زنند بلکه عکس های اقایان از مصلی جمع شود، آیا حق الناس نیست؟ سوال ها را از حجت الاسلامی که مشغول تبلیغ برای اقایان بود پرسیدیم و جوابی نداشت جز اینکه انتخابات همین است. اما نمیداند در گردهمایی حامیان دکتر روحانی چهره انتخابات این نیست، مقایسه ای میان حماسه کاغذی که طرفداران رییسی و قالیباف در مصلی بر جا گذاشتنذ با گردهمایی های حامیان دکتر روحانی که آن ها را ٤ درصدی می خوانند و مدعی اند حق نیازمند را خورده اند نشان می دهد همین به اصطلاح ٤ درصدی ها یک کاغذ، یک تراکت، یک بطری آب بر زمین نگذاشتند تا نکند خستگی همایش بماند بر تن زحمتکشان شهرداری. 

دقت کنیم که کدام جریان را بر کشورمان حاکم می کنیم چرا که از کوزه همان برون تراود که در اوست.

 

رفتگران

رفتگرانرفتگران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز