معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان:

ورزشکاران شناخت کاملی در مورد اردوگاه رقیب داشته باشند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۹:۳۵
کد خبر: ۵۶۰۰۱۵
ورزشکاران شناخت کاملی در مورد اردوگاه رقیب داشته باشند
آقا زاده: ورزشکاران عزیز همچون دیگر قشرهای مردم بدانند، کسانی که در اردوگاه رقیب هستند کسانی هستند که در دولت های نهم و دهم به منفعت زیاد رسیدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید علی آقا زاده  معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در همایش ورزشکاران حامی حسن روحانی ضمن خوش آمد گویی به دست اندرکاران عرصه ورزش عنوان کرد:از همه کسانی که در توسعه ورزشکاران نقش دارند متشکرم و به قول سید اصلاحات سیدمحمد خاتمی دوباره تَکرار می‌کنیم، دوباره روحانی.

وی ادامه داد: چهار سال پیش مردم با عزم خودشان دولتی را روی کار آوردند که بتواند خرابی های هشت سال گذشته را جبران کند، کشوری که چهار سال پیش دکتر روحانی تحویل گرفت خیلی فرق می‌کرد  با دولتی که دولت اصلاحات به آقایان تحویل داده شده بود.

آقا زاده با اشاره به خسارت هایی که در طول دو دولت قبل بوجود آمده بود عنوان کرد: هیچ کس این فکر را نمی کرد که خرابی های هشت سال در چهل سال هم درست شود.  اکثر فسادهای بزرگ بعد از انقلاب اسلامی در دولت های نهم و دهم شکل گرفت که به عنوان نمونه می توان به بابک زنجانی اشاره کرد.

معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد دولت هاب نهم و دهم در عرصه بین الملل اظهار داشت: در زمینه روابط بین الملل رییس جمهور دولت دهم در آخرین حضورش در سازمان بین الملل فقط با سه کشور توانست ملاقات داشته باشد در حالی که دولت یازدهم یکی از افتخارات بزرگش ایجاد ارتباط گسترده با اکثر کشورهای جهان است

وی ادامه داد: کاش احمدی نژاد تایید صلاحیت میشد و می‌دید که محبوبیتش در بین مردم چقدر است و خرابی های که به بار آورد در هشت سال مردم چه نظری درباره او دارند.

آقازاده در خصوص دستاوردهای دولت یازدهم گفت: برجام برکات زیادی برای مردم ایران آورد که یک نمونه آن خرید هواپیما بود و همچنین گشایش ورود توریست های مختلف از کشورهای مختلف بود. این مطالب را باید ورزشکاران عزیز همچون دیگر قشرهای مردم بدانند، کسانی که در اردوگاه رقیب هستند کسانی هستند که در دولت های نهم و دهم به منفعت زیاد رسیدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به کاندیداها ی جبهه مخالف می گویم همه شعارهای شما را دکتر روحانی در عمل نشان داده و بهتر است خودتان کنار بکشید

 

نظر شما