با حمایت ستاد بهشت؛

"امید" راهی بهشت می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۸:۵۳
کد خبر: ۵۶۰۲۷۹
امید راهی بهشت می‌شود
گردهمایی ستاد بهشت در مرکزهمایش های بین المللی رایزن برگزار شد.

به گزارش گروه انتخابات خبرگزاری برنا، عده بسیاری از کارمندان شهرداری برای تغییر شهر خود تصمیم به راه اندازی این ستاد کردند تا به امید شهری بهتر بتوانند ضمن تغییرات ساختاری «لیست امید» را به خیابان بهشت بفرستند. در این گردهمایی جمع کثیری از کارمندان شهرداری به همراه چند تن از اعضای لیست امید شورای شهر حضور داشتند.

مرتضی الویری فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو لیست امید  در این گردهمایی گفت: شادمانی دارم که دوباره در جمع همکاران خود قرار گرفتم و دیدار دوباره با همکاران قدیمی بسیار لذت بخش است.

الویری ادامه داد: لیست امید دغدغه‌های مختلفی را در حوزه شهرداری و شورای شهر پیگیر است. دو مطالبه اصلی از لیست امید وجود دارد: اول اینکه  از واردات مدیران جلوگیری شود. شهرداری به قدر کافی نیروی متخصص دارد و نمی‌خواهیم بازنشستگان نیروی انتظامی دوباره در بدنه شهرداری وارد شود.

او با اشاره به اینکه "عده‌ای متاسفانه چهره شهرداری را با فساد مختوش کرده‌اند" تصریح کرد: مردم باید به شهرداری پناه ببرند و اعتماد داشته باشند. متاسفانه عده‌ای در شهرداری با پر کردن جیب‌های خود اعتماد مردم را سلب کنند. در  یک نشست دیروز با آقای محسن هاشمی به این نتیجه رسیدم که لیست‌های موازی بر دو نوع است یکی لیست‌های تخصصی که در سمن های مختلف تهیه شده است و این غیرقانونی نیست. اما آنچه که غیراخلاقی است این است که به اسم اصلاحات لیست دهند من همین‌جا اعلام می‌کنم در هرلیستی غیر از امیداسم من و آقای هاشمی رو دیدید بدانید آن لیست تقلبی است.

الویری در خاتمه گفت: من در اینجا از آقای مهندس حقانی تشکر می کنم. من دوست داشتم با توجه به سابقه ای که از ایشان سراغ داشتم در لیست بودند اما وقتی این اتفاق نیافتد آقای مهندس با توجه به تعهد اخلاقی که به جریان داشت کنارت گیری کرد و پسر ایشان بدون ناراحتی فعالیت خود را در ستاد ادامه داد.

در ادامه محمد حقانی گفت: آقای روحانی بزرگ‌مرد تاریخ پس از انقلاب است کسی که پا به پای رهبری،هاشمی رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی برای این کشور زحمت کشیده است. کسانی که می‌گویند سفره‌ها خالی شده است، می‌دانند که اگر سربازان دیپلماسی ۴سال گذشته با انتخاب روحانی بر سر کار نیامده بودند نمی‌توانستیم وضعیت امروز داشته باشیم. 

حقانی در خاتمه تاکید کرد: اگر شخص آقای روحانی برسرکار نیامده بود، نه تنها سفره‌ها خالی بود بلکه خود سفره‌هایمان هم برده بودند. ثمره برجام  را در ۴سال دوم دولت آقای روحانی خداهیم دید.

او در ادامه با اشاره بر "مدیریت شهری" تصریح کرد:  من سال‌ها در شهرداری بودم. از آقای کرباسچی و الویری یک بار بمن به عنوان معاون دستور خطا نداند. حالا برین ببینید در این ۱۲سال چه بر سر تهران آمد. ما در شورای چهارم دیوارها رد فروریختیم. مردم را مطالبه گر کردیم. امروز مردم در صحن هستند مردم می‌فهمند و مطمن باشید در سال۱۴۰۰ بسیار بیشتر از این خواهند فهمید . در این ۱۲سال همه باغات و زیرساخت‌ها و قنات های شهر را از بین برده‌اند امروز شهرداری حتی درآمد پایه هم ندارد همه را فروختند، تهران را به حراج گذاشتند.

او ادامه داد: همه خلاف‌های شهرداری را با اکثریت قاطع و با جنبه قانونی اجرا کردند. بارها برای شهردار نوشتم که اعلام کند پل‌صدر چقدر هزینه شد؟ پاسخی دستم را نگرفت. در حالی که صدر را به یک پارکینگ دوطبقه تبدیل کردند. در ساخت بزرگ راه امام علی تنها یک دلال ۱۶میلیار بهره برد.

حقانی در خاتمه گفت: چرا شهرداری در همه این سال‌ها متخصصین را کنار گذاشت!؟ چرا بلایی به سر متخصصین آوردید که به زور بازنشست شوند و از بازنشستگان نیروی انتظامی نیرو آوردید.شهر تهران را با یک دوم این هزینه فعلی بهتر می‌توان اداره کرد به شرط حضور متخصصین.جلوی پیمانکاران خدمات شهری را گرفتند. شهرداری فقط تبلیغات و دروغ است اما قسم می خورم که روحانی حتی یک دروغ به مردم نگفت. قرار بود در سال۱۴۰۴ جمعیت تهران ۱۰میلیون نفر شود و ۷۵درصد طرح جامع تهران عملی شود. امروز ۹۵تا۱۰۰درصد بزرگ‌راه ها اجرا شده ولی مترو ۱۵درصد است. چون مترو در دید مردم نیست. شهردار بمن اعلام کرد هزینه پل صدر۱۲۰۰میلیارد بود قسم می‌خورم بالای ۷هزار میلیار هزینه پل صدر شده است. امروز پیمانکاران واقعی شهرداری را رها کردند و رفتند.شهر ما هیچ ایمنی ندارد. پلاسکو تنها گوشه‌ای از این بی‌ایمنی بود. آقای خاتمی ما به خاطر انقلاب و نظام، با عهدی که بستیم، هستیم.

حسن رسولی عضو لیست امید شورای شهر هم در ادامه گفت:  من اصلاح‌طلبم. موسس ستاد بارانم و قرار است با خاتمی بمانم. ما لیست امید باید به مردم پس از رای آوردن به مردم بگوییم چه چیزی را دقیقا تحویل گرفته‌ایم و مدیریت ما از جنس کرباسچی‌ها خواهد بود.شهرداری تهران امروز ا تراکم فروشی و آسمان فروشی اداره شد. باید برای شناسایی منابع پایدار برای اداره شهرتهران فکری کرد تهران با مدیریت نظامی یک شهر سوخته است. مدیریت نظامی برای اداره پادگان‌ها خوب است. تلاش خواهیم کرد که شورای شهر باشگاه سیاسی نشود.

گفتنی است، افشاری از اعضای ستاد بهشت در ابتدای این برنامه با ارایه توضیحاتی در رابطه با دغدغه های اعضای ستاد و بهشت و دیگر کارمندان شهرداری تهران گفت: یکی از مشکلات شهرداری تهران در سال‌های اخیر کنار گذاشتن مدیران شایسته و متخصص و وارد کردن مدیرانی از خارج شهرداری بود.

افشاری با بیان اینکه «در سال‌های اخیر کمترین توجهی به کرامت کارمندان شهرداری نشد» تاکید کرد: امیدواریم با حضور لیست امید در شورای شهر به بدنه متخصص شهرداری و کرامت کارمندان بیشتر توجه شود.

 

بهشتبهشت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز