راکعی:

برای حل مشکل جوانان در وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی دقیقی شده است/ به دلیل فشار مخالفین، جایگاه زنان در کشور به درستی تببین نشد

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۶۲۶۶۳
برای حل مشکل جوانان در وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی دقیقی شده است/ به دلیل فشار مخالفین، جایگاه زنان در کشور به درستی تببین نشد
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جوانان بزرگترین فرصت کشور هستند. برای حل مشکلات جوانان در وزارت ورزش و جوانان، برنامه ریزی بسیار دقیقی شده و در کنار آن باید برای مسئله بیکاری و به ویژه سربازی فکری شود.

«فاطمه راکعی» فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به چرایی انتخاب دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردم در این انتخابات به طور قطع رای به یک تفکر و جریان است. جریانی فعال و پویا که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و تاکنون توانسته مسیر طبیعی خود را بپیماید.

او گفت: فضای باز، رحمت، مودت و اتحاد که خواسته همگان بوده در واقع رمز پیروزی اصلاح طلبان است.

راکعی اظهار کرد: مطالبات زنان یکی از وعده های دکتر روحانی و خواسته های مهم زنان بوده، گرچه یکی از شایسته ترین زنان سمت معاونت ریاست جمهوری را عهده دار است. همه ما شاهد تلاش های بی وقفه او بودیم  ولی به دلیل فشارهایی به این معاونت و همچنین همکاری نکردن مجلس سبب شد تا ملاوردی نتواند جایگاه شایسته زنان را در کشور را تبیین کند.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه اولین خواسته زنان ارتقا جایگاه آنان است، ادامه داد: زنان ما باید در پوزیشن ها و موقعیت های برازنده کشور در سطح وزارت و معاونت رییس جمهوری و بعد معاونت وزرا و روسای بیمارستان ها و روسای دانشگاه ها، دیپلمات ها، استانداران و فرمانداران قرار گیرند. در این خصوص مولاوردی خیلی کم توانست، مانور دهد اما الان می دانیم که دیگر عوامل بازدارنده نخواهیم داشت.

او در خصوص توجه به جوانان گفت: جوانان بزرگترین فرصت کشور هستند. برای حل مشکلات جوانان در وزارت ورزش و جوانان، برنامه ریزی بسیار دقیقی شده و در کنار آن باید برای مسئله بیکاری و به ویژه سربازی فکری شود.

او همچنین با ابراز رضایت از مدیریت یک زن در سازمان گردشگری و میراث فرهنگی گفت: برای این چهار سال پیش رو امیدوارم همفکری خوبی برای جذب توریسم انجام شود. همچنین با فعال شدن تولیدات صنایع کوچک به اشتغال زایی کمک ویژه ای خواهد شد .

او افزود: پیوستن شفاف ایران به کنوانسیون های مختلف مثل رفع تبعیض از زنان یا حقوق کودکان و  سند یونسکو امر مثبت دیگری بود که در دولت یازدهم اتفاق افتاد اما متاسفانه به لیل شفاف نبودن اطلاع رسانی ها، برخی از آن برای ایجاد شبهه در افکار عمومی استفاده کردند. این مسائل باید به مردم توضیح داده شود تا آن ها به خوبی در جریان قرار گیرند.

راکعی با اشاره به تخریب هایی در چهار سال اخیر توسط عده ای صورت می گرفت، گفت: این تخریب ها برای خدوم ترین شخصیت های این کشور مانند شهیندخت مولاوردی صورت گرفت. دیدیم که بدترین اهانت ها به این بزرگان شد، زنان به خاطر ظرفیت زن بودن و مادر بودنشان در اسلام و فرهنگ ما مورد احترام هستند و جریان فکری خاصی بدترین اهانت ها و ضربه ها را به آنها می زنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز