شب گذشته صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان ستادهای مردمی حامی دولت(حمد)

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۶۳۱۹۴
برگزاری مراسم تجلیل از فعالان ستادهای مردمی حامی دولت(حمد)
مراسم تجلیل از فعالان ستادهای مردمی حامی دولت (حمد) از سراسر کشور شب گذشته در تهران با حضور محمدعلی نجفی مشاور رییس جمهوری و آقازاده سرپرست معاونت توسعه منابع انسانى و پشتیبانى وزارت ورزش و جوانان، اکرمی مشاور وزیر بهداشت و قبادیان رییس ستاد حمد برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، قبادیان در ابتدای این برنامه با تشریح فعالیت های ستاد حمد طی یک سال گذشته تاکید کرد: حمد از سال گذشته با هدف کمک به دولت دکتر روحانی و تکرار این دولت تشکیل و فعالیت خود را شروع کرد اما هیچگاه به دنبال سهم خواهی و کسب مقام و قدرت نبوده است.

رییس ستاد حمد با اشاره به رشد قابل توجه رای دکتر روحانی در انتخابات تصریح کرد: دولت آینده باید بیشتر کار و تلاش کند همچنین توجه ویژه و بیشتری به جوانان داشته باشد و دولت جوان تری تشکیل شود.

محمد علی نجفی مشاور رییس جمهوری و رییس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی نیز در این مراسم با تبریک به مردم ایران برای پیروزی دکتر روحانی و خلق حماسه ای دیگر گفت: این انتخابات پیام های زیادی برای مسولین داخلی و جامعه جهانی داشت.

نجفی با بیان اینکه "مهم ترین پیام این انتخابات هوشمندی و آگاهی مردم بود" ادامه داد: جامعه بین المللی برای ادامه همکاری با ایران منتظر تصمیم مردم بودند و مردم هم به خوبی نشان دادند با قدرت بر ادامه راه تاکید دارند و قصد بازگشت به عقب را ندارند.

مشاور رییس جمهوری افزود: مردم نشان دادند هرکجا لازم باشد برای مقابله با انحراف وارد میدان می شوند.

او با بیان اینکه " پیروز انتخابات در کنار مردم، راهی بود که انتخاب کردند" تصریح کرد: امروز راه اعتدال و اصلاحات پیروز شده است.

نجفی در پایان تاکید کرد: با تلاش دولت یازدهم شرایط کشور آماده حرکت در مسیر توسعه است و اکنون زمان آن رسیده با تلاش بیشتر دولت و همدلی و همراهی مردم به جلو حرکت و وعده ها را عملیاتی کنیم.

علی آقازاده سرپرست معاونت توسعه منابع انسانى و پشتیبانى وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به ماندن چند میلیونی مردم پشت درب حوزه های رای گیری در پایان زمان انتخابات گفت:  خوشبختانه از صبح که رای گیری شروع تا پایان شب همه حوزه ها شاهد حضور متراکم مردم بودند و مانند گذشته مردم از بعد از ظهر نیامدند به همین دلیل باید برای انتخابات های آینده وزارت کشور به فکر افزایش حوزه ها باشد تا همه مردم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

آقازاده با بیان اینکه "پیروزی مردم در این انتخابات پیام های زیادی به مردم ایران و جهان داشت" تصریح کرد: مردم ایران به یارانه چند برابری نه گفتند و به راه آزادی رای آری دادند و این رای در خاطره سیاسی ایران تا سال ها باقی می ماند.

او ادامه داد: برخی به دنبال فریب مردم با وعده های پوچ و توخالی بودند اما مردم فریب آنها را نخورد.

آقازاده با تاکید بر حضور مردم در انتخابات در همه دوره ها گفت: تاریخ ثابت کرده است گروه رقیب دکتر روحانی همیشه یک رای ثابت داشته اند و اگر در دوره ای پیروز شده اند یا شکست خورده اند بستگی به حضور مردم داشته استف هرگاه مردم آمدند آنها شکست خوردند و هرگاه مردم نیامدند آنها با همان رای ثابت پیروز شدند. باید یادمان باشد حتی یک رای می تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد، مثلا با یک رای بیشتر در شورای شهر شهرداری انتخاب شد که اکنون در تهران 65 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی به عنوان مسوول کمیته بانوان ستاد حمد در ادامه این مراسم با تبریک پیروزی دکتر روحانی گفت: با آمدن دکتر روحانی دروغ و تهمت به پایان رسید و مردم در این انتخابات با رای بنفش خود به ادامه این راه تاکید کردند.

مسوول کمیته بانوان ستاد حمد با گرامی داشت یاد آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی و تاکید بر نقش آنها در آغاز و ادامه مسیر دولت تدبیر و امید گفت: خوشحالیم همه مردم فارغ از رنگ، زبان و قومیت و دین به میدان آمدند تا مهر تاییدی بر ادامه مسیر عقلانیت کشور باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز