شریعتمداری:

سفر استانی وزرا به چندین استان برای افتتاح پروژه‌ها در ماه رمضان/ با دستور رییس جمهوری به پست قبلی برگشتم

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۵:۵۱
کد خبر: ۵۶۳۳۴۵
سفر استانی وزرا به چندین استان برای افتتاح پروژه‌ها در ماه رمضان/ با دستور رییس جمهوری به پست قبلی برگشتم
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: با اتمام کار انتخاباتی آقای رییس جمهور دستور دادند که من مجددا به پست سابقم برگردم، بنده هم اطاعت کردم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی درباره این که در دولت دوازدهم حضور دارید یا خیر؟ گفت: الان موقع این حرف ها نیست و فعلا دولت یازدهم است. دولت یازدهم مستحکم به کارهای خود برای ماموریت هایی که به مردم وعده داده است و آماده سازی آنچه که رییس جمهوری در دولت دوازدهم به مردم وعده داده ادامه می دهد.

شریعتمداری درباره این که شما از پست معاون اجرایی برای انتخابات استعفا دادید، گفت: در 12 اسفند 95 بنده از مسوولیت اجرایی ام برای حضور صد در صدی در انتخابات استعفا دادم که با آن موافقت شده بود. با اتمام کار انتخاباتی آقای رییس جمهور دستور دادند که من مجددا به پست سابقم برگردم، بنده هم اطاعت کردم.

وی درباره این که شما معاون اجرایی رییس جمهور هستید اگر در دولت دوازدهم باشید آیا تغییری در سیاست های شما خواهد بود، گفت: سیاست های کلی دولت دوازدهم همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. سفرهای استانی رییس جمهور، افتتاح پروژه ها و طرح های مختلفی که دولت یازدهم زحمات زیادی کشیده با افتخار در دستور کار دولت است و از هفته آینده همزمان در ماه مبارک رمضان وزرا به استانها سفر خواهند کرد و در افتتاح پروژه ها و آغاز عملیات پروژه های مهم ایفای نقش خواهند کرد

معاون اجرایی رییس جمهوری درباره تشکیل دولت در سایه فکر می کنید ایده خوبی است، گفت: همه گروه های سیاسی به طور کلی باید کم کم در سایه نشستن را یادبگیرند و فکر خوبی است.

شریعتمداری درباره این که فکر می کنید این ایده موفق می شود، گفت: این که دولت در سایه تشکیل شود؛ نه! چرا که در سایه نشستن خودش عالمی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز