پیرموذن:

به کدام جهت مى روید مردم سالارى یا خود حق پنداری؟ قانون مندى یا خودمدارى؟

۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۸:۲۵
کد خبر: ۵۶۴۱۳۶
به کدام جهت مى روید مردم سالارى یا خود حق پنداری؟ قانون مندى یا خودمدارى؟
نماینده سابق مجلس در خصوص صحبت های اخیر مطرح شده از سوی برخی چهره ها در باب رای حلال و حرام طی یادداشتی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن یادداشت کمال الدین پیرموذن به شرح زیر است:

این روزها، دلواپسان شکست خورده و بزرگان آنان درصددند با تشویش اذهان و بیان اتهامات ناروا، اعتبار انتخابات بزرگ ملت را زیر سوال قرار داده و از قدرت نفوذ رئیس جمهور بکاهند و کام ملت را نیز تلخ کنند.

عناصر قدرت این جریان خاص، بایستی به عوض اینگونه اظهارات نسنجیده، اذهان خود را متحول و به نظام مردم سالاری دینی تن داده و بطور بنیادی در سیاست هاى خود تجدید نظر نمایند.

پر واضح است در این دوره انتخابات، حریم اخلاق و سیاست، نه تنها در سطح نیروهای خرده پا، مورد تعرض قرار گرفت بلکه شخص نامزدهای ریاست جمهوری نیز، بداخلاقی سیاسی عدیده ای از خود بروز دادند فلذا طرح اینگونه مسایل از ناحیه بزرگان جریان مخالف دولت، طبیعی بنظر می رسد چرا که در کمال ناباوری، از زمان دوره احمدی نژاد، برخی بزرگان دین، به صراحت نظر امام زمان(عج) را در خصوص نامزد اصلح بیان می کنند.

حلال و حرام خواندن آرای انتخابات و زیر سوال بردن حق سرنوشت و حقوق شهروندی ملت، نوعی ظلم به نظام و کیان و ملت و انحراف و بدعت در ادبیات سیاسی کشور است.

امید است شفافیت سیاسی در ایران، به حدی برسد که اظهارات غیر واقعی، که محل مناقشه هم است، در جامعه از جانب احدی به هر نیتی، مطرح نشود.

زیر سوال بردن قانون یا تقسیم آرای ملت رشید ایران اسلامی به حلال و حرام و طرح کذب  زیاد بودن آرای رئیسی، از ناحیه بزرگان جریان خاص ،اثرات زیانبار منفی در جامعه می گذارد و خسارتی که از این ناحیه بر پیکره فرهنگ و نظام و جامعه و سرمایه اجتماعی آن وارد می شود قابل محاسبه و اندازه گیری نیست.

برداشت و سخنان آخر اقای موحدی کرمانی در مورد نتیجه انتخابات و طرح موضوع اختلاف انگیز آرای حلال و حرام، زمینه رفتارهای فراقانونی گروه های خودسر را فراهم آورده و جز آسیب رسانی به منافع ملک و ملت، چیزی عاید ملت نخواهد شد.

امید است همگان با تأسی از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران به مردم سالاری دینی، مثل امام و ملت، باور پیدا کنند و همواره بجد تن دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز