حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار دکتر روحانی:

تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید/ دکتر روحانی: تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت بوده و هست

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۲:۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۶۴۱۶۱
تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید/ دکتر روحانی: تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت بوده و هست
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، با دعا برای توفیق رییس جمهور در مسیر اداره امور تاکید کردند: تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، این مرجع عالیقدر تشیع در این دیدار که عصر پنجشنبه و در بیت ایشان برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا»  گفتند: طبق دستور قرآن شریف با مردم دنیا باید به نحو حسن گفتگو نمود، پروردگار متعال می فرماید: «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نیکو سخن بگویید». نه فقط با مسلمین بلکه با ناس و تمام مردم دنیا باید با زبان حسن و نیکو سخن گفت.

 ایشان تصریح کردند: این مناصب همانطور که قرآن شریف می فرماید گذراست. «وَ تِلکَ الاَیامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس»«و ما این روزها را میان مردم به نوبت مى‏ گردانیم». تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. خداوند می فرماید: « وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ » « و آنان را از روز حسرت بیم ده آنگاه که داورى انجام گیرد».

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی همچنین با قدردانی از حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات ، به دکتر روحانی نیز تبریک گفتند و برای موفقیت وی دعا کردند.

رییس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ، این حضور را مایه مباهات و تقویت بیش از پیش ثبات و امنیت کشور برشمرد و گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، یکی از رقابتی ترین انتخابات کشور بود .

دکتر روحانی با بیان اینکه تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت بوده و هست ، اظهارداشت: دولت و مسوولان تمام تلاش خود را برای ایجاد ثبات و آرامش در جهت رفاه مردم و کشور بکار گرفته اند و این موضوع در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری تداوم می یابد.

رییس جمهور همچنین جلب رضایت امام زمان و حرکت در جهت اهداف دینی نظام و گسترش فرهنگ دینی و نشر معارف الهی را از اهداف خود و دولت دانست و گفت:من و همه اعضای دولت ، همواره از ارشادات و رهنمودهای مراجع عظام و روحانیت معظم بهره برده ایم و به این رابطه گرم و صمیمانه با حوزه علمیه و مراجع عظام افتخار می کنیم.

نظر شما