پاسخی به ادعاهای دیشب رییسی در خصوص تخلفات انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۷:۱۰
کد خبر: ۵۶۵۳۹۰
سید ابراهیم رییسی ۹ روز پس از انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیانش به صراحت از شورای نگهبان خواست به آنچه که از نظر او تخلف انتخاباتی است ورود کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید ابراهیم رییسی، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیشب در مشهد و در جمع حامیانش مدعی شد تخلفات گسترده ای رخ داده و قوه قضاییه و شورای نگهبان باید ورود کنند.

این نامزد انتخاباتی در بخشی از سخنانش ادعا کرد به دلیل نرسیدن تعرفه در برخی از حوزه های انتخاباتی، عده ای از حامیان او نتوانسته اند رای دهند و البته توضیح نداد این تعداد چند نفر بوده اند که می توانستند فاصله نزدیک به هشت میلیونی او با حسن روحانی را پر کنند. بر اساس آنچه که مورد تاکید همه ناظران سیاسی است، اکثریت قاطع کسانی که روز ۲۹ اردیبهشت نتوانستند رای خود را به صندوق بیاندازند حامیان حسن روحانی بودند و چه بسا اگر کار رای گیری ادامه می یافت رای رییس جمهور به مراتب بیشتر می شد.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش در ادعایی عجیب صدا وسیما را حامی حسن روحانی نشان داده و مدعی شده صدا وسیما به ستاد حسن روحانی تبدیل شده بود، برای تشخیص صحت و سقم این ادعا کافیست عملکرد یک هفته آخر تبلیغات انتخابات (مهمترین و تاثیرگذارترین زمان تبلیغات) صدا وسیما را در یک فضای منطقی بررسی کنیم و قضاوت را به مردم بسپاریم تا مشخص شود صدا وسیما از کدام کاندیدا حمایت می کرد.

موضوع سوم، ماجرای پرداخت طلب های کشاورزان بود که ابراهیم رییسی در عین بی انصافی آن را به پول پاشی تعبیر کرد و تلویحا در توهین به روستاییان مدعی شد کشاورزان با دریافت پول به روحانی رای داده اند. آقای رییسی شاید در جریان توسعه کشاورزی نبوده و به احتمال زیاد تحت تاثیر اطلاعات غلطی که برخی اعضای ستادش به او داده اند قرار گرفته تا جایی که نمی داند دولت یازدهم درطول چهار سال گذشته خوش حساب ترین دولت در حوزه کشاورزی بوده و برای رونق کشاورزی حتی یک سال هم پرداخت هایش را به تاخیر نیانداخته است ضمن اینکه کشاورزان شریف هم فرق عمل و شعار را بعد از هشت سال مشعشع احمدی نژاد کاملا متوجه شده اند.

سید ابراهیم رییسی در بخش دیگری از سخنانش مدعی شده به خاطر انتخابات از امتیازات آستان قدس رضوی هیچ استفاده ای نکرده است، در خصوص این ادعا درخواست می کنیم فیلم مستند دوم آقای رییسی را مجددا صدا وسیما پخش کند تا مردم در خصوص صحت این ادعا قضاوت کنند.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
با سلام
چرا در خصوص اطلاعات كذب و دروغين سند ٢٠٣٠ كه اقاي رييسي و هم كيشانشان به صورت نوشته بين مردم تقسيم كرده بودند تا اقاي روحاني را بين مردم بدنام نشان دهند،سخني ننوشتي...
سیدهمعصومه موسوی
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
داشتنت لیاقت میخواست خادم حرم بمان
ایرانی
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
سال گذشته اولین سالی بود که پول گندم کشاورزان با تاخیرخیلی زیاد پرداخت شدسالهای گذشته نهایت یک ماه بعد ازتحویل گندم پرداخت میشد
سلام
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
اقای ریسی اگر کسی محبوبیت داشته باشد نیاز به تبلیغات نداره مردم فهیمی داریم شما تلاش کنید محبوبیت فامیلی پیدا کنید
حسین
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
درود
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز