ربیعی:

۶۰ هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۲:۲۷
کد خبر: ۵۶۶۶۲۱
۶۰ هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۶۰ هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کرده اند که هر فرد در هر استانی ثبت نام کرده باشد برای برنامه توجیهی در سامانه فنی و حرفه ای معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، علی ربیعی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سامانه کارورزی از برنامه های دولت یازدهم بود که در سال گذشته در برخی از استانها به صورت آزمایشی اجرایی و بعد از رفع اشکالات در سال جاری به صورت سراسر عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و برای سال جاری بنا داریم ۱۵۰ هزار نفر را ثبت نام کنیم و بین ۶ تا ۹ ماه مراحل کارورزی برایشان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اگر کارگاهی بعد از کارورزی نسبت به حفظ نیروها اقدام کند حق بیمه کارگری را دولت پرداخت خواهد کرد.

ربیعی در خصوص بسته تولید و اشتغال ستاد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: این موضوع در اجزای ملی ، بخشی و استانی اجرایی شده است و رسته های آن نیز مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه بسته تولید و اشتغال در بخش های آی. سی. تی و برخی دیگر از حوزه ها قراردادهای بین المللی نیز منعقد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز