طی بیانیه ای اعلام شد;

محکومیت "حملات وحشیانه و بزدلانه تهران" توسط شورای امنیت سازمان ملل

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۲:۵۶:۳۲
کد خبر: ۵۶۹۳۱۴
محکومیت حملات وحشیانه و بزدلانه تهران توسط شورای امنیت سازمان ملل
شورای امنیت سازمان ملل متحد، طی بیانیه‌ای "حملات وحشیانه و بزدلانه تهران" را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا ، در این بیانیه که از سوی رئیس دوره شورای امنیت روز چهارشنبه 17 خرداماه 96 صادر شد، آمده است:" اعضای شورای امنیت سازمان ملل حملات تروریستی وحشیانه و بزدلانه ای که در تهران، جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد، به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کنند. این حمله در 7 ژوئن باعث کشته و مجروح شدن بیش از 50 نفر شده است و داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است."
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: " اعضای شورای امنیت همدردی عمیق و مراتب تسلیت خود را با خانواده های قربانیان و ملت ایران ابراز می دارند. همچنین برای مجروحین آرزوی شفای عاجل و بهبودی می نمایند."
این بیانیه با محکومیت تروریسم در کلیه اشکال آن و فارغ از انگیزه های آن بر نیاز مشارکت همه کشورها برای مبارزه با تروریسم مطابق منشور سازمان ملل متحد و دیگر تعهدات حقوق بین الملل تاکید نموده و خواستار محاکمه و مجازات مرتکبین، سازمان دهندگان، پشتیبانان و حامیان مالی چنین اقدامات تروریستی شده است.
در انتهای این بیانیه نیز بر اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله و جلوگیری از تامین مالی تروریسم، سازمان های تروریستی و تروریست ها مطابق قطعنامه های 2199 و 2253(مصوب سال 2015) تاکید کرده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز