فاطمه ذوالقدر:

بیش از هرچیزی به وحدت نیازمندیم/ به اختلافات سیاسی دامن نزنیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۵:۰۹:۰۲
کد خبر: ۵۷۰۱۲۷
بیش از هرچیزی به وحدت نیازمندیم/ به اختلافات سیاسی دامن نزنیم
نماینده مردم تهران گفت: در این زمان بیش از هرچیزی به هم بستگی نیازمندیم و نباید به اختلافات سیاسی دامن بزنیم.

«سیده فاطمه ذوالقدر» نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا پیرامون حوادث تروریستی اخیر در تهران گفت: کشورهایی که به دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران قدعلم کرده‌اند در حدی نیستند که بخواهند، جمهوری اسلامی را تهدید کنند و امنیت ایران را در ابعاد وسیع به خطر بیاندازند. 

او ادامه داد: این حمله نشان داد که وحدت نظام در صدر همه مسایل است و اگر هم در مسایل داخلی با یکدیگر دچار مشکل باشیم به وحدت نظام و اصل ولایت فقیه اعتقاد داریم. در این شرایط لازم است در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا در صحنه حضور داشته باشیم.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه "خداروشکر که نیروهای بسیج و انقلاب در حال پاسداری از کشور هستند" گفت: این افراد سرمایه جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و خوشبختانه اجازه نمی‌دهند به امنیت و تمامیت این خاک لطمه‌ای وارد شود. 

ذوالقدر در خاتمه تصریح کرد: در این زمان بیش از هرچیزی به هم بستگی و وحدت نیازمندیم و نباید به اختلافات سیاسی دامن بزنیم. واجب است از ایجاد هرگونه تفرقه سیاسی که موجب تزلزل جامعه می‌شود، دوری کنیم. حراست از کشور جز با هم‌بستگی به ثمر نخواهد نشست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز