دهقانی:

کمیسیون امینت ملی با حضور وزیر اطلاعات حادثه تروریستی را بررسی می‌‌کند/ گزارش در صحن مجلس قرائت خواهد شد/ کمیته مجزا برای روشن شدن ابعاد حادثه تشکیل نخواهد شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۵:۰۱:۴۸
کد خبر: ۵۷۰۴۷۳
کمیسیون امینت ملی با حضور وزیر اطلاعات حادثه تروریستی را بررسی می‌‌کند/ گزارش در صحن مجلس قرائت خواهد شد/ کمیته مجزا برای روشن شدن ابعاد حادثه تشکیل نخواهد شد
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی از برگزاری جلسه مشترک با وزیر اطلاعات به منظور بررسی همه ابعاد حادثه تهران خبر داد.

«کمال دهقانی فیروز آبادی» نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص بررسی  عوامل حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: قرار است بررسی ابعاد مختلف این حادثه تروریستی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار گیرد.

به گفته نایب رییس کمیسیون امینت ملی در جلسه بررسی حادثه تروریستی تهران، وزیر اطلاعات به همراه معاونانش حضور خواهد داشت و گزارش دقیقی از عوامل حادثه و همه نهاد های امنیتی ارائه خواهند داد.

او با تاکید بر این که هیچ کمیته ویژه و جداگانه ای برای این حادثه در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: قرار نیست کمیته جدایی برای بررسی این حادثه تشکیل شود و تنها جلسه ای مشترک با وزیر اطلاعات در برنامه کاری کمیسیون است.

او افزود: وزیر و معاونانش همه ابعاد قضیه پشتیبانی های بین المللی و همچنین احتمال حضور کشورهایی که  در این حادثه تروریستی نقش داشته اند را بررسی خواهند کرد.  

دهقانی با بیان اینکه در این جلسه تنها وزیری که حاضر می شود وزیر اطلاعات خواهد بود، گفت: پس از جلسه کمیسیون که این هفته برگزار می شود اگر نیاز باشد برای ارائه توضیحات بیشتر از دیگر نهاد های امنیتی هم برای ارائه توضیحات دعوت خواهد شد.

او در پایان گفت: نتیجه جلسه بررسی حادثه تروریستی تهران در کمیسیون امنیت ملی در صحن علنی مجلس به اطلاع همه نمایندگان خواهد رسید.

 

نظر شما