جمالی:

برخی نمایندگان عضو چند فراکسیون هستند/ اعضا به تصمیمات فراکسیون پایبند نیستند

۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۶:۰۶:۳۰
کد خبر: ۵۷۳۱۳۳
برخی نمایندگان عضو چند فراکسیون هستند/ اعضا به تصمیمات فراکسیون پایبند نیستند
نماینده مردم فسا گفت: برخی نمایندگان به تصمیماتی که در فراکسیون گرفته می شود، پایبند نیستند و از طرف دیگر برخی در جلسات فراکسیون‌ها شرکت نمی کنند.

«محمد جواد جمالی» نماینده مردم فسا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد فراکسیون ها طی یک سال گذشته در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه انتظاری که من از فراکسیون ها داشتم، برآورده نشده است.

او ادامه داد: به نظر می رسد فراکسیون ها عمدتا برای برگزاری انتخابات در صحن علنی مجلس یا کمیسیون ها فعال می شوند.

به گفته او در برخی موارد حتی اعضا به تصمیماتی که در فراکسیون گرفته می شود، پایبند نیستند و از طرف دیگر برخی نمایندگان محترم در جلسات فراکسیون ها شرکت نمی کنند.

جمالی با بیان اینکه این رفتار بسیار تعجب بر انگیز است، گفت: بعضی از نمایندگان حتی برگه عضویت در چند فراکسیون را پر کرده اند و این برایم جالب است به خصوص در زمان انتخابات هیات رییسه.

او تاکید کرد: این رفتارها با اصول فراکسیونی و حزبی سازگاری ندارد. ما باید توقع مان از عملکرد فراکسیون ها بیشتر از وضع موجود باشد.

او در پایان با بیان اینکه من یک مستقل واقعی هستم، گفت: هرکسی اگر گرایشی دارد باید به سمت همان گرایش برود. در ابتدای انتخابات من به عنوان مستقل واقعی در انتخابات شرکت کردم در حالی که رقیبانم از جبهه متحد اصول گرایی یا لیست اصلاح طلبان حمایت می شدند. در آن دوره هرکسی که می خواست نام من را در لیست قرار دهد، مخالفت کردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز