اذیت و آزار مردم در خیابان شریعتی در شب قدر

۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۷:۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۷۳۲۱۵
اذیت و آزار مردم در خیابان شریعتی در شب قدر
مردم پس از حملات هفته گذشته داعش به مجلس و حرم مطهر امام خمینی کمی محتاط و حساس تر شده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا, مردم پس از حملات هفته گذشته داعش به مجلس و حرم مطهر امام خمینی کمی محتاط و حساس تر شده اند و حادثه حرم عبدالعظیم حسنی نشان دهنده فضای روانی حساس در جامعه است.

ساعاتی قبل بین دو خانم در حرم عبدالعظیم نزاعی به وجود آمده بود و سروصدای آنها باعث رعب و وحشت مردم شده بود که در این میان چند جوان هم با شیطنتی که کردند به این موضوع دامن زده بودند که  خوشبختانه با هماهنگی عوامل انتظامی و نظارتی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم ع  آنها دستگیر شدند.

متاسفانه برخی ذهن های بیمار به جای کمک به نیروهای امنیتی و حتی فضای رسانه ای کشور برای ایجاد آرامش روانی در جامعه از این فرصت برای آزار مردم استفاده می کنند.

شب گذشته در خیابان شریعتی تهران نیز چند جوان با استفاده از همین فضا و برای لذت بردن از ترس مردم پس از عبور از کنار مردم با خودرو ترقه ای را روشن و به میان مردمی که برای راز و نیاز در شب قدر و رفتن به مساجد در حال عبور بودند پرتاب می کردند. در دورانی هم که موضوع اسیدپاشی های اصفهان فضای روانی جامعه را به هم ریخته بود برخی با بطری آب شروع به ترساندن مردم می کردند.

اکنون که جامعه ملتهب شده است همه باید دست به دست هم دهیم تا آرامش روانی را برگردانیم نه اینکه به این فضا بیشتر دامن بزنیم و مردم از نیروهای امنیتی انتظار دارند با این افراد هم برخوردی قاطع کنند تا همراستا با تروریست ها آرامش جامعه را برهم نزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز