لاهوتی:

همه راضی هستند و هیچ‌کس نمی‌خواهد فراکسیون مستقلین را ترک کند/ حضور یک نماینده در جلسات چند فراکسیون طبیعی است

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۲۰:۴۲
کد خبر: ۵۷۳۴۶۹
همه راضی هستند و هیچ‌کس نمی‌خواهد فراکسیون مستقلین را ترک کند/ حضور یک نماینده در جلسات چند فراکسیون طبیعی است
نماینده مردم لنگرود در خصوص خبر ترک برخی از اعضای فراکسیون مستقلین به دلیل نارضایتی از وضع موجود گفت: در فراکسیون ما همه راضی هستند و هیچ کس نمی خواهد آن را ترک کند.

«مهرداد لاهوتی» نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد فراکسیون های مجلس طی یک سال گذشته گفت: هر سه فراکسیون مجلس تا کنون به خوبی وظایف خود را انجام داده اند.

او با اشاره به اینکه منعی برای حضور اعضای دیگر فراکسیون ها برای جلسات فراکسیون مستقلین وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر فراکسیون مستقلین 104 عضو رسمی دارد و طبق اساس نامه منعی برای حضور دیگر نمایندگان در جلسات وجود ندارد. همانطور که در جلسات کارشناسی که از وزیر بهداشت یا کشور دعوت می شد، دیگر نماینده ها حضور پیدا می کردند و سوالات خود را از وزیر مربوطه می پرسیدند که از نظر ما اشکالی به این موضوع وارد نیست.

این نماینده مجلس اظهار کرد: فقط در زمان رای گیری برای هیئت رییسه فراکسیون ها، طبق آیین نامه تنها اعضای اصلی اجازه شرکت در انتخابات را دارند. به همین منظور در فراکسیون مستقلین روز انتخابات از دیگر نماینده های مجلس درخواست کردیم تا جلسه را ترک کنند.

لاهوتی تاکید کرد: بعضی دوستان فراکسیون ولایت را دوست دارند اما در جلسات ما شرکت می کنند چه اشکالی دارد؟ ابدا حضور در جلسات فراکسیون ها مشکلی ندارد.

او در خصوص خبر ترک برخی از اعضای فراکسیون به دلیل نارضایتی از وضع موجود گفت: در فراکسیون ما همه راضی هستند و هیچ کس نمی خواهد آن را ترک کند، اتفاقا استقبال از فراکسیون مستقیلن هر روز بیشتر و بیشتر شده است. شخصی هم ممکن است پس از یک سال تصمیم گرفته باشد به هر دلیلی فراکسیون را ترک کند، ما هم مانع نمی شویم اگر کسی در فراکسیون مستقلین حضور دارد بر مبنای میل و رغبت خودشان است نه توصیه هیچ کس دیگر.

لاهوتی در پایان گفت: فراکسیون ها در کل عملکرد خوبی داشته اند. هدف فراکسیون مستقلین، امید و ولایت یکی بوده و آن هم تعالی نظام جمهوری اسلامی است. ما قرار نیست نقطه مقابل هم باشیم شاید در رسیدن به اهداف مجلس راه متفاوتی را انتخاب کرده باشیم و رقابتی هم در میان باشد اما در هر صورت هدفمان یکی است. امسال در ترکیب هیئت رییسه توافق کردیم و این اولین بار بود که سه فراکسیون در کنار هم لیست مشترک دادند. اینکه همه لیست مشترک نبود و چند اختلاف کوچک وجود داشت، امری طبیعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز