شب های قدر با آرامش به پایان رسید;

ناکامی داعش در شب های قدر/ پول های آمریکایی سعودی جواب نداد

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۶:۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۷۴۲۰۹
ناکامی داعش در شب های قدر/ پول های آمریکایی سعودی جواب نداد
نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مدافعان حریم انقلاب و ایران در کشور و در سوریه و عراق خواب را بر خود حرام و با خون خودشان فضایی امن ایجاد کرده اند تا مردم با خیالی آسوده و بدون دغدغه در مساجد حاضر و با خدای خود خلوت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا, عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) باعث شد مردم تا حدودی با نگرانی در تهران ودیگر استان ها تردد کنند. داعش وحامیان منطقه ای و بین المللی اش سعی کردند با تبلیغات به دنیا و مردم ایران القا کنند که دروازه های ایران برای حضور داعش و ناامنی باز شده و این دو عملیات آغاز راه آنها در ایران است اما همه تلاش آنها فقط چند ساعت توانست کشور را ملتهب کند.

پس از آن عملیات یا به تعبیر مقام معظم رهبری "ترقه بازی" در تهران، با انتشار چندین اطلاعیه از سوی نیروهای نظامی و امنیتی مشخص شد این عملیات یکی از صدها عملیاتی بوده که در این چند سال طراحی شده اما با هوشیاری نیروهای نظامی, انتظامی و امنیتی ناکام مانده است.

یکی از اهداف داعش و حامیان منطقه ای و بین المللی اش در سال های اخیر ربودن خواب از چشم مردم ایران بود اما با هوشیاری نیروهای امنیتی ضربه های سنگینی بر پیکره این گروه تکفیری صهیونیستی در ایران و منطقه وارد شد و آنها را عصبانی کرد، به همین دلیل با همه توان به میدان آمدند تا شاید بتوانند ذره ای از این ضربه ها را جبران کنند اما جز آن ترقه بازی کور و بی هدف که منجر به شهادت چند نفر از هموطنانمان در مجلس و حرم امام راحل شد هیچ کار دیگری نتوانستند انجام دهند.

سالگرد امام راحل و مراسم شب های قدر دو هدف اصلی گروه تکفیری صهیونیستی داعش در سال های اخیر بوده که با هوشیاری نیروهای امنیتی کشور هیچگاه موفق نبودند آرامش و امنیت این دو مراسم را برهم بزنند. سال گذشته نیروهای امنیتی با اقدام به موقع توانستند حدود پنجاه عملیات گروه تروریستی داعش را در تهران و دیگر شهرهای بزرگ در شب های قدر خنثی کنند.

امسال هم داعش با حمایت همه جانبه آمریکا, عربستان سعودی , اسراییل و دیگر حامیان پیدا و پنهانش برای جبران شکست های پی در پی که در منطقه خورده بود به سمت ایران آمد اما مراسم سالگرد امام راحل مانند هرسال با حضور مردم عاشق وهمیشه در صحنه و با سخنرانی مقام معظم رهبری در امنیت کامل برگزار شد.

نیروهای نظامی و امنیتی کشور طی چند عملیات تیم های مختلف داعش که خود را برای چند عملیات بزرگ در روز ارتحال امام آماده کرده بودند در هرمزگان, تهران, کرمانشاه و دیگر شهرهای ایران قبل از هر حرکتی زمین گیر کردند. در شب های گذشته نیز این گروه تکفیری صهیونیستی به دنبال ناامن کردن و انجام عملیات های مختلف در کشور بود اما باز هم با هوشیاری و حضور نیروهای وزارت اطلاعات, سپاه, بسیج, نیروی انتظامی و ارتش این شب ها در کمال آرامش و امنیت سپری شد و در این شب ها بجز چند شایعه و یک ترقه بازی به معنی واقعی کلمه در حرم حضرت عبدالعظیم هیچ اتفاق دیگری در کشور رخ نداد و شب های قدر مانند هرسال در کمال امنیت وآرامش به پایان رسید.

نیروهای نظامی و امنیتی کشور در این شب ها هوشیارتر از همیشه در میدان بودند و نقشه ها و حرکت های داعش و داعشیان را یکی پس از دیگری رصد کردند و ناکام گذاشتند تا مردم ایران با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی با خدای خود راز و نیاز کنند.

نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مدافعان حریم انقلاب و ایران در کشور و در سوریه و عراق خواب را بر خود حرام و با خون خودشان فضایی امن ایجاد کرده اند تا مردم با خیالی آسوده و بدون دغدغه در سراسر کشور در مساجد حاضر و با خدای خود خلوت کنند.

نویسنده: یاسر صادقی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز