تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از وزیر دفاع

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰:۲۳
کد خبر: ۵۷۶۳۷۱
تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از وزیر دفاع
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سردار دهقان به منظور برگزاری نهمین جشنواره جوان سرباز تشکر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر ‌محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با ارسال لوح تقدیری از تلاش و پشتکار سردار دهقان و تمام دست‌اندر‌کاران برگزاری باشکوه نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز در اردیبهشت 1396 به میزبانی وزارت دفاع تقدیر و تشکر کرد.

در متن لوح تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این میان کارکنان خدوم وظیفه که بخش قابل توجهی از سازمان را شامل می‌شوند، هموار‌ه با تلاش، جدیت و پشتکار خود پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر قله‌های عزت و سربلند برافراشته نگه داشته و در حراست از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی کشور بقیه‌الله الاعظم (اروحنا افداء) برگ‌های زر‌ینی را در تاریخ این سرزمین الهی به یادگار باقی گذاشته‌اند.

 تلاش و پشتکار جنابعالی و تمام دست‌اندارکاران در برگزاری باشکوه نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز در اردیبهشت ماه سال 1396، به میزبانی آن سازمان محترم به منظور تکریم و تجلیل از سربازان برومند و انعکاس وسیع و مثبت آن در سطح جامعه، قابل تقدیر می‌باشد. امید است در پیروی از راه شهیدان در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و پیروز باشید.

 

نظر شما