کوهکن در گفت و گو با برنا:

شعار علیه روحانی در روز قدس انحرافی است/ انتقاد با توهین تفاوت دارد

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۰:۴۶
کد خبر: ۵۷۷۴۷۴
شعار علیه روحانی در روز قدس انحرافی است/ انتقاد با توهین تفاوت دارد
نماینده مردم لنجان گفت: اصل شعار علیه مسوولان کشور در روز قدس انحرافی است و بدون شک قابل تایید نیست.

محسن کوهکن نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی  خبرگزاری برنا در واکنش به  شعارها علیه رییس‌جمهوری و برخی مسوولان کشور در  راهپیمایی روز قدس، گفت: به صورت طبیعی در روز قدس هر شعاری باید یک هدف را نشانه روی کند و آن هم رژیم اشغالگر صهیونیستی است لذا هر شعاری که اذهان را از اهمیت این موضوع به سمت و سوی مسایل دیگری منحرف کند قطعا شعاری انحرافی است و نمیتواند شعار توده مردم باشد.

نماینده مردم لنجان، ادامه داد: مردم ما بعد از انقلاب نشان دادند که در هر مقطعی شرایط حساس و خاص آن زمان را درک می کنند و ذره ای از مسیر اصلی روی برگردان نیستند. به هرحال مخالفت و انتقاد با توهین تفاوت دارد. نباید در مسیر توهین قرارگیریم. 

او با تاکید بر اینکه "انتقاد از مسوولین بسیارهم خوب است" افزود: می‌توان از مسوولی بدون توهین انتقاد داشت. اما بدون شک نباید برای انعکاس نظرات و مطالبات خود، روزی را که مردم ایران منسجم و متحد شعار نابودی اسراییل را سر می دهند،  شعار دیگری را مطرح کند.

کوهکن در خاتمه گفت: اصل شعار علیه مسوولان کشور در روز قدس انحرافی است و بدون شک قابل تایید نیست.

نظر شما
نظرات
طاها
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
این گونه افراد اشخاصی بی شخصیت و بی اراده وبی هدفی هستند که میخواهند آشوب بپا کنند از مسولین محترم تقاضا عاجزانه داربم که اینان باید سر کوب شوند ربیس جمهور یک کشور رکن دوم شخصیت کشوره توهین به اینتو هین به ملت است
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز