با صدور پیامی؛

لاریجانی پیروزی موصل را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۰:۴۵
کد خبر: ۵۸۱۲۹۳
لاریجانی پیروزی موصل را تبریک گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شکست تروریست‌های تکفیری در موصل را به آیت الله سیستانی تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام علی لاریجانی خطاب به مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی حسینی سیستانی به شرح زیر است:

خدای قادر و متعال را سپاس که در پایان ماه مبارک و پرخیر و برکت رمضان، قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت و خدامحور جهان را با شکست تروریست‌های تکفیری در موصل و دیگر مناطق عراق مسرور نمود و عزت و سربلندی را برای مسلمانان به ارمغان آورد. به رغم تلخی‌های ناشی از حمله داعش به عراق و خسارات گسترده مادی و انسانی آن، اما اراده، تدبیر و الطاف الهی در سایه وجود مبارک و با عظمت حضرت عالی و ایثار و فداکاری سربازان اسلام، در عراق به منصه ظهور رسید.

 زمانی که با هجوم گسترده سپاهیان جهل و گمراهی شهرها و روستاهای عراق یکی پس از دیگری سقوط کرد و بغداد در خطر جدی قرار گرفت، فتوای عظیم‌القدر حضرت عالی چون روح مسیحیایی به کالبد جامعه دمیده شد و فرزندان سلحشور آن دیار به حرکت درآمدند و بنیان مرصوصی در مقابل تهاجم شیطانی ایجاد کرده و عصای موسی وار سحر فرعونیان را باطل کردند.

رییس مجلس خاطر نشان کرد: امروز ملت عراق برخوردار از نیروی با کفایت ارتش، پلیس فدرال، نیروهای امنیتی بویژه نیروهای مردمی است که می‌تواند در سایه مدیریت درست، حامی و ضامن قدرتمندی برای امنیت مردم عزت کیان اسلام در سرزمین انبیاء الهی و عتبات عالیات باشد. ضمن تبریک این پیروزی به معظم له، از خداوند بزرگ دوام عزت و سربلندی و طول عمر با عزت جنابعالی را مسئلت می‌ کنم.

 بی تردید تلاش برای تثبیت این پیروزی‌ها، ساماندهی زندگی و معیشت مردم، رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهداء و مجروحان و همچنین تقویت وحدت و انسجام داخلی برای حفاظت از پیروزی‌های به دست آمده و مقابله با سایر توطئه‌های خارجی، از جمله موارد مهمی است که ان شاء الله مورد توجه دولت و ملت عراق قرار گیرد.

در پایان ضمن تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران برای عبور از شرایط سخت آینده، همچنان در کنار ملت عراق خواهد ماند، بار دیگر به سهم خود از نقش ارزشمند و بی بدیل حضرتعالی در عبور دادن عراق از این شرایط حساس و سرنوشت ساز تاریخی، کمال امتنان را داشته و خدای سبحان را شاکرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز