امروز صورت گرفت؛

شعرخوانی نماینده مجلس در صحن علنی

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۴:۴۲
کد خبر: ۵۸۱۹۸۴
شعرخوانی نماینده مجلس در صحن علنی
اصغر مسعودی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نکوهش گروهک تروریستی داعش شعرخوانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تبریک انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور، گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ملی را با خدمت شبانه‌روزی به همه طبقات اجتماعی به ویژه محرومان و بیکاران و دورافتادن شکرگزاری کنید.  برخی خانواده‌ها بخاطر مناعت طبع حاضر نیستند به ادارات امدادی و موسسات خیریه مراجعه کنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند. به فکر محرومان و پابرهنگان باشید.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان روحانی در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار، گفت: از الگوی زیست‌محیطی دریاچه ارومیه برای دریاچه بختگان هم استفاده کنید. اگر بختگان خشک شود اصفهان و تهران هم دچار رنج می‌شوند. پرداخت اعتبار و احیای حقابه بختگان در شعار و جلسه و مصوبه، خشکیده است. اگر بختگان فراموش شود، ریزگردها ابتکار عمل به دست می‌گیرند و بر دامن مرکزنشینان می‌نشینند.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس خطاب به وزیر بهداشت و درمان متذکر شد: بیمارستان‌های شهرستان‌های بنده با کمبود تجهیزات و متخصص مواجهند. بیمارستان جنرال از داشتن جراح عمومی، زنان و زایمان و ارتوپد محروم است. اگر جراح عمومی در بیمارستان داشتیم نوزاد خانمی که در تصادف مرحوم شده بود، زنده می‌ماند. بیمارستان استهبان بعد از دو سال از افتتاح رسمی هنوز از داشتن حصار محروم است. حیوانات وحشی وارد محوطه بیمارستان می‌شوند.

مسعودی جاده‌های شهرستان‌های نیریز و استهبان را غیراستاندارد دانست و از کشته شدن هر هفته مردم در جاده‌های این دو شهرستان سخن گفت و افزود: وزیر راه و شهرسازی اگر یک زیرگذر و یک روگذر استاندارد در نقاط حادثه‌ساز این دو جاده احداث شود از مرگ مردم تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز