چند نکته درباره فریبکاری دختر ترامپ

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۹:۱۶
کد خبر: ۵۸۴۶۴۶
چند نکته درباره فریبکاری دختر ترامپ
جدال ترامپ با دختر برژینسکی به گرفتاری‌ها و حجم انتقادات از ایوانکا ترامپ اضافه کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ انتقاد‌ها از ایوانکا ترامپ به خاطر سکوت در برابر رفتار پدرش دونالد ترامپ با میکا برژینسکی مجری یکی از برنامه‌های شبکه MSNBC افزایش یافته است. منتقدانِ ایوانکا ترامپ، او را به اِعمال استانداردهای دوگانه در برابر مسائل زنان متهم می‌کنند. اما درباره نوع رفتار دخترِ رئیس جمهور آمریکا باید به این موضوعات توجه کنیم:

1 - ایوانکا ترامپ هرگز برای خودش وظیفه‌ای در قبال تغیر رفتارهای زشت و غیر عقلانه پدرش تعریف نکرده است. بلکه کار او اطلاع‌رسانی درباره مسائلی است که پیرامون آن‌ها دغدغه دارد یا اینکه صرفاً به حمایت از پدرش بپردازد. ایوانکا در یکی از مصاحبه‌های خود تاکید کرد که هیچ وقت در ملا عام از ترامپ انتقاد نخواهد کرد، ولی هرگاه با تصمیمات او مخالفت داشته باشد، پدرش را کاملاً از این موضوع آگاه می‌کند. جالب اینکه ایوانکا ادعا کرده که اغلب مخالفت‌های او با پدرش به زمان‌هایی مربوط می‌شود که ترامپ موضوعی را برخلاف وعده‌های انتخاباتی‌اش مطرح می‌کند.

2 - ایوانکا ترامپ درباره تغییر نظر پدرش پیرامون خروج از توافقنامه آب و هوایی پاریس نااُمید شده بود و خیلی‌ها که ساده‌انگارانه خیال می‌کردند که چون او مادر 3 بچه است، پس از پدر عجیب و غریبش هم می‌تواند نگهداری کند. ولی آنها اکنون فهمیدند ترامپ شاید بین روابط خانوادگی و منافع اقتصادی‌اش، لزوماً خانواده‌اش را انتخاب نکند.

3 - ایوانکا ترامپ جدیداً به سبک اغلب سلبریتی‌ها که ادعا می‌کنند کاری با سیاست ندارند، نشان داده است که می‌خواهد از سیاست کناره‌گیری کند. او گفته از حجم زیاد خشونت و دروغ در سیاست بدش آمده است و در برنامه fox & friends اعلام کرد که هیچ تحصیلات و مدرک خاصی در سیاست ندارد.

4 - جدال ترامپ با دختر برژینسکی به گرفتاری‌ها و حجم انتقادات از ایوانکا اضافه کرده است. میکا برژینسکی که در توئیتر مورد حمله و دشنام رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت، در واکنش به سکوت ایوانکا ترامپ به این ماجرا در روزنامه واشنگتن پست نوشت: «این بسیار ریاکارانه است که ادعای فعالیت پیگیر برای قدرتمندسازی زنان را داشته باشی و همزمان به یکی از اعضای خانواده‌ات اجازه بدهی که به رفتار خشونت آمیز و دشنام (به زنان) ادامه دهد.» حالا ایوانکا با همه ژست‌های اجتماعی و غیرسیاسی‌اش فهمیده است که سیاست از کاری که او در غالب مشاور زنان و امور اجتماعی برای پدرش انجام می‌دهد، قابل تفکیک نیست. البته احتمالاً این موضوع را از قبل می‌دانست و حالا دیگر طاقت تحمل مسئولیت‌های کار سیاسی را ندارد.

5 - او هنوز به توئیت‌های پدرش واکنشی نشان نداده است. بنابراین با این که ایونکا ترامپ همین هفته گذشته برای پرداختن به سیاست‌های مالی خانواده‌های آمریکایی و پرداخت حقوق بیشتر به بازنشستگان در برنامه اصلاح مالیاتی جمهوری‌خواهان، به کنگره رفته بود و با برخی نمایندگان مذاکره کرد، ولی همچنان از نگاه لیبرال‌های تند و تیز آمریکایی، سکوت باعث توجیه استانداردهای دوگانه او نخواهد شد.

خبرگزاری برنا: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز