در تماس تلفنی صورت گرفت؛

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت حضور وزیر بهداشت در کابینه

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۸:۱۶
کد خبر: ۵۸۶۱۳۶
تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت حضور وزیر بهداشت در کابینه
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت بر حضور وی در کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جلسه مجمع خیرین سلامت با حضور دکتر ایازی قائم مقام وزیر  و معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از خیرین در محضر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید برگزار شد.

در حاشیه این جلسه آیت الله مکارم شیرازی در خصوص حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در کابیه دولت دوازدهم سئوال فرمودند که در نهایت منجر به تماس تلفنی با وی شد.

در تماس تلفنی صورت گرفته میان آیت الله مکارم شیرازی و دکتر قاضی زاده هاشمی، این مرجع تقلید بر حضور ایشان در دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت: شما اقدامات بسیاری در وزارت بهداشت انجام داده اید و در دولت آینده نیز با قدرت حضور داشته باشید و این مشکلات و موانعی که برای شما در این مسیر به وجود آمده باید برطرف شود.

هاشمی نیز ضمن قدردانی از حمایت های مراجع عظام تقلید گفت: مراجع و علما همواره راهنمای ما بوده اند که از ایشان قدردانی کرده و امیدوارم که بتوانیم در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز