در کانال تلگرام منتشر شد؛

واکنش امیرعبدالهیان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۶۸۸۴
واکنش امیرعبدالهیان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل به ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه در بیت المقدس، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسین امیرعبداللهیان با انتشار مطلبی در کانال تلگرام خود نوشت: بیت المقدس اولین قبله مسلمانان بوده و از اشغال این مکان مقدس توسط رژیم صهیونیستی از سال 1969 تاکنون، این اولین بار است که این رژیم در اقدامی بی شرمانه و ددمنشانه نسبت به ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه اقدام کرده است.

سیاست رژیم متجاوز صهیونیستی در تلاش برای تغییر پایتخت از تل آویو به بیت المقدس و سکوت جوامع بین‌المللی و حمایت منفعت طلبانه دولت آمریکا و سکوت برخی حاکمان عرب در این موضوع، رژیم صهیونیستی را گستاخ تر کرده و البته مردم مظلوم فلسطین را بر آن داشته است که با هر ابزاری در دفاع مشروع از خود و بر مبنای اصول شناخته شده در حقوق بین الملل اعتراض خود را اعلام و از حق مشروع و طبیعی خود دفاع نمایند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل عملیات شجاعانه و شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی در روز جمعه اخیر را نشانه تحول و تغییر در روند مقاومت و شروع مرحله نوین انتفاضه فلسطین دانست.

امیر عبداللهیان ضمن محکوم کردن ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه در مسجد القصی و بازداشت شیخ محمد حسین مفتی قدس شریف، خطاب به طرف‌هایی که چشم به سازش با رژیم نامشروع صهیونیستی دارند، گفت: باید این حقیقت را که رهبران مقاومت و مردم فلسطین مدتهاست به آن رسیده اند درک کنند که تنها راه نیل به حقوق ملت فلسطین، مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس است.

وی در پایان خواستار توجه مسئولانه و اتحاد همه جانبه مسلمانان جهان و نیز جوامع بین المللی در مقابله با تحرکات ضد بشری رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز