توصیه وزیر به اپراتورهای موبایل برای ایجاد بسته‌های ترکیبی

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۵۸۷۲۱۴
توصیه وزیر به اپراتورهای موبایل برای ایجاد بسته‌های ترکیبی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به لزوم ارائه بسته‌های ترکیبی صوت و دیتا توسط اپراتورهای موبایل تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، محمود واعظی امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های همراه اول مرتبط با شبکه ملی اطلاعات با بیان اینکه جای بسته‌های ترکیبی در اپراتورها خالی است، گفت: اپراتورها باید تلفیقی از بسته صوت و دیتا ایجاد کنند. برخی میگویند رگولاتوری کف قیمت تعیین کرده است، اما ما باید این قدرت ارائه صوت و دیتا را به اپراتورها بدهیم.

وی با بیان اینکه مردم در حال حاضر از دیتا استفاده زیادی می‌کنند، افزود: از زمانی که فایل‌های ویدئویی آمده مردم تصور می‌کنند که اپراتورها کم‌فروشی می‌کنند و نمی‌دانند که دانلود دقیق ویدئو به اندازه سه کتاب است. هر آنچه ما در وزارت ارتباطات و شرکت‌ها انجام می‌دهیم برای رضایت مردم است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه در ایران شاهد دستاوردهای خوبی هستیم، گفت: در ذهنیت برخی این است که اگر اپراتورها سرمایه‌گذاری کنند، باید تنها برای خدمات صوت و دیتا استفاده شود. در حالی که در خارج از کشور از شبکه حداکثر بهره‌برداری را می‌کنند.

واعظی با بیان اینکه ما در کشور جوانان مستعد و شبکه‌های خوبی داریم که از این سرمایه‌ها تاکنون به درستی استفاده نشده است، افزود: در حال حاضر تحولات در کشور به سرعت رخ می‌دهد و فرهیختگان فارغ‌التحصیلان ما در این حوزه فعال هستند.

وی با اشاره به اهمیت کم‌کاری دولت، بخش خصوصی و دانشگاه‌ها اظهار کرد: این سه بخش باید با یکدیگر همکاری کنند زیرا در غیر این صورت نمی‌توانند به توسعه فعالیت‌ها بپردازند. دولت نیز هر چه قانون و مقررات و منابع داشت باشد، به تنهایی توسعه نمی‌یابد و به همکاری بخش خصوصی و دانشگاه‌ها نیازمند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز