استقبال از راه‌اندازی مرکز دیده‌بان جنایت علیه بشریت در سوریه

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۹:۲۹
کد خبر: ۵۸۷۵۵۷
استقبال از راه‌اندازی مرکز دیده‌بان جنایت علیه بشریت در سوریه
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت: ابتکار عمل جمعی از نمایندگان پارلمان سوریه در راه‌اندازی مرکز دیده‌بان جنایت علیه بشریت در سوریه، فوعه و کفریا را اقدامی بجا و شایسته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا٬ راغب حسین الحسین نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه امروز (یکشنبه ۲۵ تیرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار موفقیت‌ها و پیروزی‌های میدانی و سیاسی اخیر در سوریه را تبریک گفت.

وی در ادامه مقاومت مردم فوعه و کفریا در مقابله با تروریسم تکفیری را ستود و گفت: ارتکاب جنایات تروریستی علیه مردم سوریه و سکوت برخی کشورها و محافل بین‌المللی باعث تشویق تروریست‌ها در منطقه شده است.

امیرعبداللهیان در همین زمینه به استفاده از ظرفیت‌های پارلمانی در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه و از جمله فوعه و کفریا اشاره کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل همچنین ابتکار عمل جمعی از نمایندگان پارلمان سوریه در راه‌اندازی "مرکز دیده‌بان جنایت علیه بشریت در سوریه و فوعه و کفریا " را اقدامی بجا و شایسته خواند و افزود :جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و تمرکز بر راه‌حل سیاسی در سوریه ثابت قدم است.

راغب حسین الحسین نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه نیز در این دیدار ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان عربی و غربی آن، مسبب بحران‌های موجود در منطقه و محور تروریست در منطقه و دنیا هستند.

وی افزود: تلاش‌ها و اقدامات علیه تضعیف محور مقاومت در هر جای دنیا بی‌ثمر بوده و نتیجه قطعی و نهایی آن، پیروزی محور مقاومت خواهد بود.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران ضمن تشریح وضعیت میدانی و سیاسی مردم فوعه و کفریا گفت: قصور سازمان‌های بین‌المللی در رساندن کمک‌های بین‌المللی، مردم مظلوم در فوعه و کفریا را در وضعیت نابسامانی قرار داده است.

وی ضمن تجلیل از حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران از سوریه، گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم در سوریه و منطقه داشته و دارد.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران با اشاره به ظرفیت‌های موجود استراتژیک در جمهوری اسلامی ایران و سوریه، حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل تحصیلی کودکان و اشتغال مردم مظلوم فوعه و کفریا را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز