رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع:

نمی‌شود هم کار کرد هم فحش خورد

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۸:۴۸
کد خبر: ۵۸۷۹۱۹
معاون وزیر صنعت با اشاره به محدودیت های این سازمان گفت: نباید آنقدر دست و پای ما را ببندند. امروز چیزی که اتفاق می افتد نظارت نیست؛ نمی شود هم کار کرد هم فحش خورد.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، منصور معظمی در مراسمی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس ایدرو برگزار شد با اشاره به مشکلات سازمان گسترش گفت: امروز امروز سازمان های توسعه ای وارث بدهی شرکت های خود هستند که در این رابطه باید گشایش هایی ایجاد شود.

وی افزود: در سال های ۸۰ به بعد سازمان های دولتی به جای خصوصی‌سازی به شبه دولتی ها یا خصولتی ها واگذار شدند.

معاون وزیر صنعت با گلایه از محدودیت‌های این سازمان در اجرای وظایف گفت: اجازه دهید که سازمان های توسعه ای بیشتر کار کنند. آنقدر دست و پای ما را نبندید. امروز چیزی که اتفاق می افتد نظارت نیست. به قول یکی نمی شود هم کار کرد هم فحش خورد.

وی همچنین گفت: ما نمی خواهیم از منابع دولتی استفاده کنیم اما باید بگویم میلیاردها تومان طلب داریم که امیدواریم به زودی پرداخت شود.

معظمی اضافه کرد: از دولت و مجلس می خواهیم در ماموریت های جدید سازمان های توسعه ای که پیشنهاد کردیم همکاری لازم را داشته باشد ما دیگر به سمت ایجاد واحدها نباید برویم بلکه مدل مشارکتی را دنبال می کنیم. در این مدل سهم مدیریتی هم با شرکت های خصوصی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز