کرباسچی:

بی‌بی‌سی و گنجی علیه جمهوری اسلامی ایران عقده گشایی می‌کنند

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۹:۵۵
کد خبر: ۵۸۷۹۷۴
بی‌بی‌سی و گنجی علیه جمهوری اسلامی ایران عقده گشایی می‌کنند
«غلامحسین کرباسچی» در پاسخ به خبرنگار بی بی سی گفت: اینکه بی بی سی و اکبر گنجی علیه جمهوری اسلامی عقده گشایی می‌کنند، این اطلاع رسانی نیست.

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری برنا، غلامحسین کرباسچی به اکبرگنجی و BBCدرباره بازداشت حسین فریدون برادر ریس جمهور گفت: هرحکمی صادر شود همه باید بپذیرند. اینکه BBC و اکبرگنجی علیه جمهوری اسلامی عقده گشایی می‌کنند، این اطلاع رسانی نیست. چطور پیگیری های قوه قضاییه را می‌گویید جنگ قدرت اما درباره جاسوسی پسر ترامپ از کلمه دموکراسی استفاده می‌کنید؟

کرباسچی افزود: قوه قضاییه برای شفاف شدن موضوع تحقیق می کند و تاکنون وی را متهم نکرده است. در ایران تا قوه قضائیه می‌خواهد تحقیقی را در مورد پرونده ای کند تعبیر به جنگ قدرت میشود و این خوب نیست. در ایران نظام ازاد و سه قوه مستقل از هم هستند و حق اقدام و نظر بر یکدیگر را دارند. چطور پسر ترامپ اتهام جاسوسی به شوروی در جریان انتخابات امریکا دارد تعبیر جنگ قدرت نمی‌کنید اما در پرونده حسین فریدون می‌گویید جنگ قدرت؟! اتفاقا برای دولت این موضوع شفافیت است و اینکه برادر ریس جمهوری که ٢٤ میلیون رای مردمی دارد و موضوعی درباره اش در حال تحقیق است نشان از استحکام و شفافیت سیستم دارد.

کرباسچی در پایان این مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: پرونده حسین فریدون در حال پیگیری و تحقیق است و نظام قانونی است و همه باید بپذیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز