فحش به فریدون می‌دهند تا نهاوندیان را بزنند

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۸۸۰۷۳
فحش به فریدون می‌دهند تا نهاوندیان را بزنند
هرچه به زمان اعلام اسامی نهایی کابینه دوازدهم نزدیک می شویم، حملات رسانه ای علیه چهره های نزدیک به روحانی تشدید می شود، اما نکته جالب چنته خالی و عصبیت حمله کنندگان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سایتهای فرعی و سایه ای که از سوی تندروهای اصلاح طلب و اصولگرا اداره می شوند یکصدا و حتی برای نخستین بار با ادبیاتی مشابه تلاش دارند به هر وسیله ای که شده با تخریب نزدیکان رئیس جمهور، حسن روحانی را تنها کنند.

همزمان به خبر انتقال حسین فریدون به زندان دوباره چند سایت دست چندم به ظاهر اصلاح طلب به تکرار اتهاماتی که حدود یک سال پیش از سوی دلواپسان مطرح شده بود پرداخته و عنوان می کنند و جالب است در بین تکرار اتهامات مطرح شده علیه حسین فریدون مدعی می شوند شخص رهبری مخالف حضور محمد نهاوندیان در دفتر رئیس جمهوری است!!!!

استفاده دوباره از برگ رهبری از سوی تندروهایی که خود را اصلاح طلب معرفی می کنند آنهم با تکرار ادعاهای غیر قابل اثبات یکسال قبل تلاش برای حمله به محمد نهاوندیان و روی دیگر سکه انتشار فهرستهای گوناگون کابینه برای سهم خواهی از روحانی است.

نکته جالب آنکه در جریان این سهم خواهی ها  تعداد کاندیداهای معرفی شده توسط لیست سازان برای جانشینی ریاست دفتر رئیس جمهور 5 برابر کاندیدهای پیشنهادی برای جانشینی معاون اجرایی رئیس جمهور بوده است!!!! و در هیچ دوره ای جایگاه رئیس دفتر رئیس جمهور تا این حد مورد توجه جریانات مختلف نبوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز