به مدت ۹ هفته؛

طرح ضربتی اعطای وام ازدواج اجرایی می‌شود

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۸۸۲۱۷
طرح ضربتی اعطای وام ازدواج اجرایی می‌شود
«علی اصغر میر محمد صادقی» مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی در نشستی خبری عملکرد بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج را تشریح و از تصمیمات جدید بانک مرکزی برای کاهش صف ازدواج خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد تا پایان شهریور به مدت ۹ هفته آغاز می‌شود.

آنطور که مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی عنوان کرد، قرار بر کاهش صف وام ازدواج در قالب طرحی از اول مرداد ماه تا پایان شهریور است، این تصمیم در قالب طرح ضربتی اعطای وام ازدواج انجام می شود.

بنا بر توضیحات میرمحمد صادقی در این طرح ١٠ بانک و یک صندوق قرض الحسنه حضور دارند که سهمیه‌ای بیش از ٥٠٠ هزار فقره را تقبل کرده‌اند. بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، رفاه، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان مجموع بانک‌هایی هستند که برای این طرح با بانک مرکزی به توافق رسیده‌اند.

وی بر اهمیت نظارت بر اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج تاکید و گفت: به کلیه بانکها تاکید شده تا وجود تنها یک ضامن را مدنظر قرار داده و در این باره سخت گیری غیرمعمول نداشته باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز