آمریکا نهادهای مرتبط با ایران را در لیست تحریم قرار داد

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۵۹۱
آمریکا نهادهای  مرتبط با ایران را در لیست تحریم قرار داد
در تحریم‌های جدید هفت سازمان و پنج فرد به دلیل حمایت از نیروهای نظامی یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف گرفته شده‌اند٬ این تحریم‌ها همچنین یک سازمان غیرایرانی مستقر در ایران و سه فرد مرتبط با ایران را شامل می‌شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا٬ در تحریم‌های جدید هفت سازمان و پنج فرد به دلیل حمایت از نیروهای نظامی یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف گرفته شده‌اند٬ این تحریم‌ها همچنین یک سازمان غیرایرانی مستقر در ایران و سه فرد مرتبط با ایران را شامل می‌شوند.

بنا بر اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، این افراد و شرکت‌ها در به روزرسانی توان نظامی ایران از جمله از طریق کمک به خرید و تعمیر قایق‌های پرسرعت و تجهیزات هواپیماهای بدون سرنشین، تقویت توان موشکی ایران یا انتقال نرم‌افزارهای اروپایی و آمریکایی به ایران، ایفای نقش کرده‌اند.

 دارایی‌های این افراد و نهادها در آمریکا بلوکه شده، ورود آن‌ها به آمریکا ممنوع شده و اتباع و شرکت‌های آمریکایی از مراوده با آن‌ها منع شده‌اند. آمریکا همچنین تهدید کرده است که شرکت‌های خارجی که مراودات اقتصادی قابل توجه به این افراد و شرکت‌ها داشته باشند، ممکن است تحریم شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز