روحانی بدون توقف/ پروژه های انتخاباتی ادامه دارد!

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۸۸۶۲۶
روحانی بدون توقف/ پروژه های انتخاباتی ادامه دارد!
یاسر صادقی- سردبیر

اسحاق جهانگیری طی یک سفر دو روزه به کیش پروژه های مختلف ازجمله فرودگاه و بندرگاه هندورابی و کارخانه تولید تجهیزات پزشکی را افتتاح کرد.

افتتاح طرح ها و پروژه های مختلف در روزهای جاری و ماه های آینده علاوه بر اینکه خدمت رسانی به مردم و در کنار آن، تولید و اشتغال که دغدغه مقام معظم رهبری و دکتر روحانی را به دنبال دارد، جوابی است به تخریب های مخالفان دکتر روحانی در ایام انتخابات.

برخی از مخالفان و رقبای حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افتتاح برخی پروژه ها در آن ایام توسط افراد مختلف کابینه دولت یازدهم را تبلیغاتی و انتخاباتی می دیدند هرچند که آنها می دانستند دولت در حال تلاش برای به نتیجه رسیدن پروژه های مختلف است و حتی در ایام انتخابات کار را تعطیل نکرد اما این پروژه ها خاری بود در چشم مخالفان و از عصبانیت شروع به تخریب دولت کردند.

دولت یازدهم با وجود اینکه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما در روزهای گذشته باز هم پروژه هایی را در نقاط مختلف کشور افتتاح کردند که از جمله مهم ترین آنها آغاز به کار هم زمان چند طرح و پروژه مهم در کیش و هندورابی بود. طرح هایی مانند فرودگاه و بندرگاه هندورابی که با حضور اسحاق جهانگیری و با فرمان روحانی افتتاح شدند قبل از هر چیزی به مخالفان این پیام را داد که کار در دولت یازدهم تا لحظه آخر ادامه دارد.

مخالفان دکتر روحانی که اکثرا در این کشور سمت و جایگاهی داشته اند نه فقط پاسخگوی عملکرد ضعیف خود و همفکرانشان در سال های گذشته نیستند با فرار به جلو در پی تخریب دکتر روحانی و تیم همراه و نا امید کردن مردم هستند.

آنها ناراحتند، چون دولت روحانی کارهایی را در چهار سال انجام داد که آنها سال های سال با وجود فرصت ها و سرمایه های فراوانی که در دست داشتند نتوانستند یا نخواستند انجام دهند،کارهای بزرگی مانند افتتاح و راه اندازی دو فرودگاه مهم اقتصادی و استراتژیک در هندورابی و ماکو، خط آهن غرب کشور و غیره. البته ناگفته نماند که آنها هم خدمت رسانی به مردم در کوتاه مدت داشته اند مانند پخش سیب زمینی، آرد، نبات و حتی افتتاح راه آهن کرمان که بدون عبور قطار از رده خارج شد، خدماتی که فقط چهار سال یک بار دیده شد، احتمالا آنها روحانی را نیز به کیش خود پنداشته اند. 

امروز نزدیک به دوماه از انتخابات سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت گذشته است و روحانی و کابینه دولت یازدهم نشان داد هم کیش آنان نیستند و در راه خدمت رسانی به مردم متوقف نمی شود و با وجود گرفتن رای از مردم باز هم کار را ادامه می دهد و خود را محدود به زمان انتخابات نکرده است و اگر مخالفانش هر چهار سال یک بار به فکر مردم می افتند او بدون توقف همه چهار سال را برای رسیدن به اهداف انقلاب تلاش می کند تا کشوری توسعه یافته و سربلند داشته باشیم و راه و مسیری که امام و رهبری ترسیم و هزاران جوان با خون خودشان این مسیر را هموار و آماده کرده اند را با اقتدار ادامه دهد. البته آنها که خودشان همچنان در فضای انتخابات به سر می‌برند احتمالا این خدمت‌رسانی دولت را باز هم انتخاباتی و تبلیغاتی به حساب بیاورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز