سخنگوی فراکسیون امید:

تغییر ۵۰ درصدی در کابینه دوازدهم قطعی است/ گزارش عملکرد کابینه محرمانه تقدیم رییس جمهوری شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۰۲۶۱
تغییر ۵۰ درصدی در کابینه دوازدهم قطعی است/ گزارش عملکرد کابینه محرمانه تقدیم رییس جمهوری شد
«بهرام پارسایی» سخنگوی فراکسیون امید از تغییر بالای 50 درصد در کابینه دولت دوازدهم خبر داد.

«بهرام پارسایی» سخنگوی فراکسیون امید درباره رایزنی این فراکسیون با رییس جمهوری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در این دیدار در مورد کابینه دوازدهم و شاخص های آن گفتگو کردیم. در این جلسه اعضای فراکسیون امید مجلس مطالبات و نظرات خود را درباره کابینه به رییس جمهوری اعلام و مطالبات و مطالب مورد نظر خود را مطرح کردند. در این دیدار ما از رییس جمهوری درخواست کردیم در انتخاب کابینه به گفتمان برخاسته از رای ٢٤ میلیونی توجه کند.

پارسایی درباره ارائه گزارش به رییس جمهوری گفت: در این جلسه همچنین گزارشی درباره عملکرد کابینه فعلی به صورت خصوصی در اختیار آقای روحانی قرار گرفت و بر لزوم تاثیر این ارزیابی در انتخاب یا انتخاب نکردن وزرا تاکید شد. رییس جمهوری در این دیدار به اهمیت نظرخواهی از گروه‌ها و جریان‌های همراه و همسو اشاره کرد.

سخنگوی فراکسیون امید اظهار کرد: دکتر روحانی در این دیدار اعلام کرد از مشورت و همفکری با گروه‌ها و افراد همفکر و همسو استقبال کرده و این نظرات را در چینش کابینه لحاظ می کند.

پارسایی درباره خبرهای منتشر شده درباره تغییرات گسترده در دولت دوازدهم گفت: با دکتر روحانی در این باره هم صحبت شد. این خبر صحت دارد و تغییرات در دولت بعدی بالای 50 درصد خواهد بود.

پارسایی در پایان با اشاره به شایعه استعفای اسحاق جهانگیری گفت: من در فضای مجازی اخباری در این رابطه مطالعه کردم و اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، هرچند منابع رسمی که به شخص آقای جهانگیری بسیار نزدیک هستند این خبر را شایعه خوانده و آن را تکذیب کردند.

نظر شما